racing ralph zweten

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: racing ralph zweten

Bericht door chrisper »

mijn banden blijven echt goed op druk, t is enkel dat beetje zweten
ik ga dus eens een ander product gebruiken
maar weet nog steeds niet goed welk
dat ik het niet meer uit de band krijg, zal me een worst wezen, dan koop ik wel andere.
maar ik maak me meer zorgen om mijn velgen
krijg ik deze dan ook nog makkelijk proper?
als het product meer plakkerig is, blijft dit dan niet aan de velg plakken of in het ventiel?

het schwalbe doc blue (notubes) dat ik nu gebruik, was helemaal nieuw
en ik vervang het sowiso na 6 maand in de band
(hoewel het dan nog steeds vloeibaar is)
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: racing ralph zweten

Bericht door QM »

Heel herkenbaar verhaal! Die Schwalbe rommel ligt intussen in een hoekje en we rijden terug die getrouwe Vredestein's. Monteren, latex, pompen en bollen! ( en goed bollen ) 8)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: racing ralph zweten

Bericht door Free_ltd »

madskatingcow schreef:Caffelatex is 22 Euro / liter ongeveer, Orange Seal zit rond de 40 Euro. Deze laatste vormt wel een van de sterkste films tot nu toe. Je kan hem weer verwijderen uit de band, maar het gevormde vel lijkt wel plastic en scheurt amper.
Bij de dunnere vloeistoffen zoals NoTubes en Caffelatex vind ik wel regelmatig vlekken op mijn kledij terug, wat tot nu toe bij Orange Seal nog niet het geval is.
Ah zo.

Ik zit nog met de eerste orange erin. Denk wel da ik eens moet gaan wisselen :-)
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: racing ralph zweten

Bericht door kevx »

QM schreef:Heel herkenbaar verhaal! Die Schwalbe rommel ligt intussen in een hoekje en we rijden terug die getrouwe Vredestein's. Monteren, latex, pompen en bollen! ( en goed bollen ) 8)
Mja rommel... Heb michelins en vredesteins getest na men schwalbes waar wel wat problemen mee waren. Had tegen mezelf gezegd nooit geen schwalbes meer te kopen.

Nu liggen er trug racing ralphs op beide bikes en dit zijn veruit de beste banden voor mij...
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: racing ralph zweten

Bericht door BertG »

Ik heb met Continental banden al veel meer problemen gehad dan met Schwalbes, die moet je bijna per twee bestellen en dan hopen dat er toch minstens één goede bij is. Spijtig dat ik zo'n fan ben van de protection serie van Continental anders zouden ze hier nooit nog in huis komen 8-[ .

De Racing Ralph's gebruik ik al jaar en dag als band vooraan, wil je tubeless rijden pak dan wel een snakeskin. Ze gaan meestal wel moeilijk op de velg, dat wel.
Plaats reactie