SQ lab zadels

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

SQ lab zadels

Bericht door janssis werner »

Wie heeft er ervaring mee met deze zadels. Heb mijn oog laten vallen op de 611 actief. Ben wel geïnteresseerd in de uitleg die je vindt op YouTube.

Grtjs
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: SQ lab zadels

Bericht door roelp »

Moest je interesse hebben, ik heb nog een 611 active 13cm nieuw in de verpakking liggen (gekregen onder garantie maar had al een nieuw zadel gekocht). Kost momenteel nog 155 euro bij https://www.bike-components.de/de/SQlab ... el-p38589/" onclick="window.open(this.href);return false; Een goed bod is welkom.

Ik was er wel tevreden van, maar mijn achterwerk kwam toch beter overeen met een ander zadel.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: SQ lab zadels

Bericht door janssis werner »

Volgens hun tabellen zou ik een van 14 cm nodig hebben, anders was ik wel geïnteresseerd. Die stukjes die je onder de zadel steekt blijven die goed zitten, ook als je een zadeltas hebt hangen.
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: SQ lab zadels

Bericht door roelp »

Die rubbers zitten stevig gekneld.
Een zadeltas gebruik ik niet, maar zo makkelijk komen die niet los.
marc1201
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 21 jun 2013 14:52
Rijdt met: Cube Reaction C:62 Carbon&white

Re: SQ lab zadels

Bericht door marc1201 »

Heb ook de 611 active, is niet slecht maar begin toch ook te denken aan een ander zadel. De maat is dan weer relatief..twee keer laten meten bij verschillende winkels en de ene zei dat ik 13cm nodig had en de tweede zei 14cm. Heb een 13 cm maar de tweede zou wel eens gelijk kunnen hebben.Er is aan deze toch iets wat ik niet goed vindt..misschien toch net te smal.. Ook vindt ik hem net te lang. Rubbers onder de zadel blijven goed zitten zelfs met zadeltas.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: SQ lab zadels

Bericht door janssis werner »

Hallo. Nu heb ik gisteren gezien dat er een nieuwe versie van de 611 uit komt. Heb mij al laten opmeten bij as adventure en de beste zou een ative 611 zijn. Nu kun je de nieuwe krijgen met of zonder activ,had op een site gelezen bij iemand die ze getest had dat zonder beter was. Ga toch de nieuwe versie bestellen en voor het vershil in prijs maakt ook niet uit. Alleen is het een plus punt of niet nu hebben we dit ook niet.

Grtjs.
Plaats reactie