vervangen volledige xt groep

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: vervangen volledige xt groep

Bericht door chrisper »

bij mij (was in aalst) konden ze dit enkel zo bestellen, en niet met de i-spec II shifters (om op remmen te monteren)
ik hoop dat ze daar bij u in de buurt wel wat beter kunnen regelen voor u

ik was tot dit voorval ook steeds tevreden geweest bij van eyck, alleen jammer dat ik nu een slechte ervaring heb gehad.
ik kan er in komen dat dit de prijs kan drukken enz, maar dat kunnen ze ook vriendelijk zeggen
en niet zo kwaad reageren als ik die doos weigerde, ik had trouwens ook i-spec II shifters gevraagd.

succes met de nieuwe groep, je zal het u niet beklagen volgens mij, ik ben er toch heel tevreden van
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: vervangen volledige xt groep

Bericht door vani »

geertm1969 schreef:Langs geweest bij Van eyck. Is 524€ voor alles incl schijven 180mm.

maar van 1 ding ben ik niet tevreden en dat zijn de shifters die geleverd zijn met beugel om afzonderlijk te monteren op stuur ipv met beugels van de remmen.
Ik vind dat zelfs makkelijker want de nieuwe schifters pasten niet op mijn oude xt remgrepen waardoor ik nog moest nieuwe remmen erbij kopen dus nu expres met beugeltje aangeschaft :-) en ivm plaats op stuur ik leg enkel handen op men handvatten
geertm1969
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:10
Rijdt met: Trek 9.8 SL

Re: vervangen volledige xt groep

Bericht door geertm1969 »

Bij Van Eyck hangt het een beetje af van wie je hebt. Er is daar één die alles behalve vriendelijk is en die mijd ik ook aan de kassa.
Het was de kleinere kale persoon en was steeds vriendelijk. Kon me echter niet helpen met die specs I shifters.

Voor de rest is alles in orde en heb ik die shifters bij bike24 besteld en de mijne staan nu op forum te koop.Ook remschijven 160 en 180 met centerlock heb ik te koop staan. Splinter nieuw.

Dus deze week als de shifters zijn aangekomen alles monteren.
Plaats reactie