Geax/Onza/race kings

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
StefT
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 04 mei 2011 19:21
Rijdt met: Granville Pulse

Geax/Onza/race kings

Bericht door StefT »

Eerlijk gezegd is deze vraag zuiver voor de looks maar het is uiteraard nog belangrijker hoe ze bollen vandaag mijn vraag.
Welke voorkeur van onderstaande drie banden hebben jullie?
Momenteel heb ik de Onza's er op liggen --> bollen nogal zwaar, in de zomer de racekings --> super ma zijn moeilijk te vinden en ver afgesleten, geax is mij onbekend

Geax
http://www.bikesandpartsrobertpaul.be/d ... -zwart-wit" onclick="window.open(this.href);return false;

onza
http://www.velozine.nl/2013/06/05/onza-canis-skinwall/" onclick="window.open(this.href);return false;

Racekings
https://www.google.be/search?q=race+kin ... 1024%3B768" onclick="window.open(this.href);return false;
richie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 07 mei 2008 22:16
Rijdt met: Ne linkerpoot

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door richie »

geax saguaro zijn super banden vooral bij zomerse temperaturen
ze gaan lang mee en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door Boebbel »

Leuk dat die Geax ook in 27,5" te vinden zijn, die moet ik onthouden. :-)
thomas-89
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 25 jan 2015 17:30
Rijdt met: sensa fiori, isaac impact, ridley noah rs

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door thomas-89 »

inderdaad ik rij al jaren met geax en rij praktisch ook nooit plat
ze zijn niet de lichtste banden maar je krijgt ze gemakkelijk op en af de velg zonder bandelichter
Gebruikersavatar
peter-bastanie
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: do 03 jul 2008 17:27
Rijdt met: minerva starlight + granville puls 4.0

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door peter-bastanie »

richie schreef:geax saguaro zijn super banden vooral bij zomerse temperaturen
ze gaan lang mee en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
+10 rij al 3 jaar me de saguaro' s en zijn super banden maar niet bestemd voor mud toestanden , een beetje slijk kunnen ze wel hebben 8)
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door Cubekee »

Ik heb pas onza's opgelegt en vind deze zeer goed meevallen. Ze lopen misschien niet licht op de weg maar in het veld zijn deze super!. van de Racekings heb ik veel goeds gehoord maar je kan ook naar de ritchey WCS shield kijken. Deze lijken zeer hard op de racekings maar gaan naar het schijnt langer mee. Hier heb ik zelf geen ervaring mee. Wel met ritchey banden die ik zelf ook super vind van grip.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Geax/Onza/race kings

Bericht door KrisMaes76 »

racekings moeilijk te vinden? Gewoon online bestellen (de mijne heb ik een dikke 2 maand geleden bij All4bikes besteld)
Plaats reactie