Van Eyck

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
cowboyjakke
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 feb 2005 17:47

Van Eyck

Bericht door cowboyjakke »

Hallo

Weet er iemand wat er qua MTB te vinden is bij van eyck in aalst en/of tessenderlo? Welke merken verkopen ze daar? Heeft er iemand een idee van interessante aanbiedingen daar of prijzen van frames en fietsen?

bedankt!

Jan
Gebruikersavatar
Cokeske
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 14 okt 2004 09:36
Rijdt met: Thompson Challenge XC (Deore)

Bericht door Cokeske »

giant, merida, granville komen me direct bekend voor uit de van eyck in aalst

over de huidige koopjes kannek niets zeggen
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

In Tessenderlo,

Giant-Bianchi-Minerva-Ridley-Granville-American Eagle.

Ben er vandaag nog geweest,de echte koopjes zijn wel weg.Maar dat neemt niet weg dat ge daar nog altijd goei prijzen kunt krijgen.
cowboyjakke
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 feb 2005 17:47

Bericht door cowboyjakke »

zijn die mensen daar per email te contacteren? Is mss gemakkelijker om wat prijzen vast te krijgen dan bellen...

jan
Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

Zijn de prijzen van complete fietsen daar ook een stuk lager dan elders? Voor onderdelen weet ik dat ze vaak heel goedkoop zijn. Een complete fiets zou ik er niet halen. Denk dat je bij een kleinere handelaar vaak betere service krijgt. VanEyck is goed om onderdelen te halen. Maar het is er gewoon te druk om even tijd voor je te maken. Of is dit ondertussen al beter?
joerio
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 20 jan 2005 21:09
Rijdt met: stumpjumper...ne witten.

Bericht door joerio »

ik heb mijn fiets ook bij van eyck gekocht,een minerva met een xt groep.
ik mag nie klagen over de service bij van eyck,ik had al 2 jaar problemen met mijn magura schijfremmen en heb uiteindelijk(na dat ik bij de baas geweest was) een compleet nieuwe set van schimano gekregen.

langs den andere kant is het inderdaad soms lang wachten tot je besteld bent.
maar ja, in zo'n zaak is da ergens wel normaal he.je mag zeggen dat ze er bijna alles in stock hebben.
ook goe voor kledij.
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

Japs schreef:Zijn de prijzen van complete fietsen daar ook een stuk lager dan elders? Voor onderdelen weet ik dat ze vaak heel goedkoop zijn. Een complete fiets zou ik er niet halen. Denk dat je bij een kleinere handelaar vaak betere service krijgt. VanEyck is goed om onderdelen te halen. Maar het is er gewoon te druk om even tijd voor je te maken. Of is dit ondertussen al beter?
Eerst en vooral wil ik melden dat ik pas geregistreerd ben. Wel bezocht ik de site geruime tijd, maar 't kwam er nooit van :oops:

Antwoord op vraag:
Ik vermoed dat de prijzen van complete fietsen inderdaad goedkoper zullen zijn. Wanneer je zelf aan fietsen kunt sleutelen, is deze winkel wel een aanrader. Ze hebben nu ook knappe BMC-bikes (zowel MTB als race (Phonak)).

Qua drukte heb ik nog nooit problemen ondervonden. Tijdens de week (vóór 16u.) is er meestal weinig sprake van drukte. Behalve woensdagnamiddag, zaterdag en de soldenperiode) :D
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

Wanneer je zelf aan fietsen kunt sleutelen, is deze winkel wel een aanrader.
Goed gezegd =D>

K heb daar eens een paar wielen laten spaken. Deftig was het nie gedaan. De as stond niet in het center en de spaakspanning was te wijnig naar mijn mening. :evil:

Voor zulke zaken verkies ik voortaan de lokale fietsboer.
Plaats reactie