Alternatief voor Furious Fred???

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Re: Alternatief voor Furious Fred???

Bericht door Den Deze »

Reindert schreef:Heel tevreden hier van RaceKing's: licht en weinig weerstand. Wel 2.2 nemen, ideale grip id bochten.
Heb er de roc (+ 3 lange tochten diezelfde week in het esterel gebergte = veel rotsig/kiezel) meegereden en niet lek gereden....

heeeel tevreden van... zeker nu voor de herfst/winter de racing ralphs er weer onderstaan #-o
Heb je gereden met de 26" of de 29"?
Ik ben ook van plan om Raceking (Protection) te steken.
Momenteel ook iets meer op de baan aan het rijden dus ik zoek een beetje een band die zowel een lage(re) rolweerstand heeft, maar toch voldoende grip als je eens een moddertocht doet.
Nu heb ik nog een Mountainking vooraan en een X-king achteraan, toch al redelijk zwaar profiel dus :)
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Alternatief voor Furious Fred???

Bericht door KUBA »

Vredestein spotted Cat achter en Vredestein black panther X-trac voor , bolt als een trein. :wink:
jfcb
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: za 28 apr 2007 16:17
Rijdt met: Cube

Re: Alternatief voor Furious Fred???

Bericht door jfcb »

Den Deze schreef: Ik ben ook van plan om Raceking (Protection) te steken.
Wat is eigelijk het verschil tussen de 'protection' en de 'racesport' versie van Continental?
Plaats reactie