blaasje op een carbon frame?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

blaasje op een carbon frame?

Bericht door Cubekee »

ik heb sinds enkele dage gemerkt dat er blaasje op mijn frame zijn
ze zijn ongeveer 1-2mm groot. nu is mijn vraag kan dit kwaad? en wat zou u doen als u dit zou hebbe?
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door eL Tee »

Indien <2 jaar oud, naar de LBS van wie je de fiets gekocht hebt en vragen om 't in orde te laten zetten binnen garantie. En je niet af laten schepen!

Tenzij je er zelf met één of ander exotisch product hebt op gezeten waar carbon niet tegen kan. Dan moet je op de blaren zitten...
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door Cubekee »

de fiets is een model 2012 van cube dus dit is nog binnen de garantie, verder heb ik enkel muc off gebruikt en triflow om de ketting te smeren.
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door Dacuba »

Pas maar op dat je ook geen serenade krijgt van Sport Bikes vanwege je muc off producten zoals ik :wink:
Gebruikersavatar
bucket
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 21 jul 2008 17:02
Rijdt met: Cannondale F1, Cannondale CAAD10

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door bucket »

SOA?
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door Cubekee »

Dacuba schreef:Pas maar op dat je ook geen serenade krijgt van Sport Bikes vanwege je muc off producten zoals ik :wink:
hoe bedoel je?
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door Dacuba »

Heb problemen gehad met mijn Cube LTD Pro met de lak. En ze gaven mij de schuld door de Muc Off producten. Uiteindelijk was het geen lakfout maar is mijn kader gescheurd. Heb er dan geen energie meer ingestoken en een Scott gekocht.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: blaasje op een carbon frame?

Bericht door Cubekee »

Dacuba schreef:Heb problemen gehad met mijn Cube LTD Pro met de lak. En ze gaven mij de schuld door de Muc Off producten. Uiteindelijk was het geen lakfout maar is mijn kader gescheurd. Heb er dan geen energie meer ingestoken en een Scott gekocht.
kheb het maar een paar keer gebruikt anders gewoon met water en daarna droogblaze.
Plaats reactie