polar CS100

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

Lampion schreef:dat dat je ding op je spaken echt ontzettend dicht bij je transmittor moet komen omdat hij anders geen signaal geeft!
ah ok zal een fijnafregeling worden dus met die geveerde vork en mijn spaken ... post bij gelegenheid is een foto van uw afstelling dan zie ik al is hoe het moet ... [-o<
Gebruikersavatar
Sandcrawler
Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 12:27
Rijdt met: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Bericht door Sandcrawler »

Kr1stof schreef:
sandcrawler schreef:http://www.hartslagmetershop.nl/index1.html
79.95 Euro
http://www.cardioshop.be/
Hier €10 goedkoper, dus voor €69,95 (incl. verzending)
69.95 is wel zonder hartslagband hé Kr1stof.Met band is't dezelfde prijs.
Gebruikersavatar
vanham
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 22:06
Rijdt met: koga X runner /Cannondale Flash 29er

polar

Bericht door vanham »

ik geef je de raad deze NIET aan te schaffen heb hem dit weekend juist aangekocht , geeft geen snelheids meting en als hij het uiteindedlijk door geeft dan valt het regelmatig weg :evil: :evil: is dus naar mijn korte ervaring dus een serieuze miskoop geweest , het kan natuurlijk zijn dat dit met andere types van polar niet het geval is .
zoek maar een op in google en dan lees je de ervaringen van andere gebruikers , is voor mij nu wel te laat natuurlijk , http://www.kieskeurig.be/hartslagmeter/ ... ws/248688/
Gebruikersavatar
Kr1stof
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 08:25
Rijdt met: Thompson Trail - Belgian Bike power
Contacteer:

Re: polar

Bericht door Kr1stof »

vanham schreef:ik geef je de raad deze NIET aan te schaffen heb hem dit weekend juist aangekocht , geeft geen snelheids meting en als hij het uiteindedlijk door geeft dan valt het regelmatig weg :evil: :evil: is dus naar mijn korte ervaring dus een serieuze miskoop geweest , het kan natuurlijk zijn dat dit met andere types van polar niet het geval is .
zoek maar een op in google en dan lees je de ervaringen van andere gebruikers , is voor mij nu wel te laat natuurlijk , http://www.kieskeurig.be/hartslagmeter/ ... ws/248688/
Hoe hebt ge hem dan gemonteerd?
Probeer is zender zo hoog mogelijk op uw vork (logisch eigenlijk) en uw ontvanger op uw stuur en NIET op uw stuurpen plaatsen.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: polar

Bericht door zaskar72 »

Kr1stof schreef:
vanham schreef:ik geef je de raad deze NIET aan te schaffen heb hem dit weekend juist aangekocht , geeft geen snelheids meting en als hij het uiteindedlijk door geeft dan valt het regelmatig weg :evil: :evil: is dus naar mijn korte ervaring dus een serieuze miskoop geweest , het kan natuurlijk zijn dat dit met andere types van polar niet het geval is .
zoek maar een op in google en dan lees je de ervaringen van andere gebruikers , is voor mij nu wel te laat natuurlijk , http://www.kieskeurig.be/hartslagmeter/ ... ws/248688/
Hoe hebt ge hem dan gemonteerd?
Probeer is zender zo hoog mogelijk op uw vork (logisch eigenlijk) en uw ontvanger op uw stuur en NIET op uw stuurpen plaatsen.

ah ik zou hem ook op de stuurpen plaatsen hé ...
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

amaai als ge die commentaar leest op die link dan komt "het wegvallen van de snelheid" vaak voor...
ik denk ook dat ik kan afleiden uit die teksten dat het toestel beter geschikt is voor de RACE dan voor de MTB...

ik ga het risico niet nemen en en gewone kopen denk ik..
Gebruikersavatar
Kr1stof
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 08:25
Rijdt met: Thompson Trail - Belgian Bike power
Contacteer:

Re: polar

Bericht door Kr1stof »

zaskar72 schreef:
Kr1stof schreef:
vanham schreef:ik geef je de raad deze NIET aan te schaffen heb hem dit weekend juist aangekocht , geeft geen snelheids meting en als hij het uiteindedlijk door geeft dan valt het regelmatig weg :evil: :evil: is dus naar mijn korte ervaring dus een serieuze miskoop geweest , het kan natuurlijk zijn dat dit met andere types van polar niet het geval is .
zoek maar een op in google en dan lees je de ervaringen van andere gebruikers , is voor mij nu wel te laat natuurlijk , http://www.kieskeurig.be/hartslagmeter/ ... ws/248688/
Hoe hebt ge hem dan gemonteerd?
Probeer is zender zo hoog mogelijk op uw vork (logisch eigenlijk) en uw ontvanger op uw stuur en NIET op uw stuurpen plaatsen.

ah ik zou hem ook op de stuurpen plaatsen hé ...
Ik heb ne CS200 en staat op m'n stuurpen, doet al anderhalf jaar perfect dienst en heb er nog nooit last mee gehad.

Maar bij regelmatig wegvallen zoals sommigen aanhalen is het dikwijls omdat er teveel materiaal tussen sensor en ontvanger zit, vandaar dat een oplossing is deze op het stuur te zetten dan. Het kan dus wel op de stuurpen, als je dan storing hebt, weet je wel meestal direct waar het dan van komt.

Ook onthouden: op internet leest ge altijd meer slecht dan goeds, als't slecht is gaan ze het sneller rondvertellen, terwijl iemand die content is, zwijgt meestal :lol:
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

@ Zaskar; ik rijd nu ook al bijna één jaar met die CS100 rond op m'n stuurpen en ik heb nog maar 1x problemen gehad met het wegvallen van de snelheid en dat was omdat mijn spaaksensor verdraaid was door een tak.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

Lampion schreef:@ Zaskar; ik rijd nu ook al bijna één jaar met die CS100 rond op m'n stuurpen en ik heb nog maar 1x problemen gehad met het wegvallen van de snelheid en dat was omdat mijn spaaksensor verdraaid was door een tak.
kan je is een foto posten en is meten de afstand tussen sensor op de vork en unit op stuurpen aub ? [-o< [-o< :bounce:
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

morgen details ...
Plaats reactie