ti exustar of x-pedos

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
KeviN[eVo7]
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 23:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009
Contacteer:

ti exustar of x-pedos

Bericht door KeviN[eVo7] »

Ik ben van plan andere pedalen te plaatsen, de ti exustar of x-pedos staan mij wel aan.
Maar waar kan je deze kopen in de omgeving van limburg of brabant.

Groeten,

Kevin
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Ik zou meteen de exustar kopen. Die kan je goedkoop vinden op de duitse ebay. :wink:
The OM
Mountainbiker
Berichten: 901
Lid geworden op: di 13 jun 2006 13:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door The OM »

best bike in sint pieters woluwe verkoopt exustar, ik heb er vandaag nog gekocht :-D
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

Mijn Exustars zijn al versleten. Heb er slechts 7 keer mee gereden. 3 marathons, 2 xc wedstrijden en 2 duurtrainingen op de weg.

Probleem is dat er slechts 1 lager in zit, en de as in de magnesium behuizing draait, en die volledig uitslijt. Een tweede lager zou beter zijn. Er zit nu serieus speling op.

Om wedstrijden te rijden in droge omstandigheden zijn ze ideaal, maar in modder zie je ze zo slijten. Inklikken in modder gaat ook niet zo vlot.

Vond ze eerst wel goe, maar nu ik zie hoelang ze maar meegaan, zou ik ze toch niet meer aanraden, tenzij enkel en alleen voor wedstrijden in droge omstandigheden.
Gebruikersavatar
MacMan
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 13:55
Rijdt met: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Bericht door MacMan »

rijd nu al een jaar met xpedo ti
prima pedaaltjes! =D>
nieuw gekocht via ebay ergens uit de VS
prima levering en goedkoop.
(spd compatibel)
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

xpedo!
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Hubertje schreef:xpedo!
Ervaring of van horen zeggen?
Ghizz
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 30 apr 2005 13:06
Rijdt met: Giant XTC team

Bericht door Ghizz »

Heb nu 1 jaar exustar (E-PM25Ti) pedaaltjes op m'n racefiets zitten(eerst 2 maand op m'n mtb gehad)En nog nooit geen probs mee gehad.Draaien (nog) mooi rond.Heb na aanschaf wel eerst open gemaakt en beter(en meer) vet in gedaan daar het originele vet zo dik was dat het pedaal gewoon zwaar draaide.Hierna nooit meer iets aan gedaan.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Niet echt persoonlijke ervaring, maar al heel veel negatiefs gehoord van de exustars en eigenlijk enkel positief over de Xpedo's
:wink:
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Maar zo begint wel alles eh. Eén iemand is niet tevreden over zijn pedalen en post dit. Honderd mensen lezen dit en schrijven dit overal...

Ik heb al een setje expedo's in frut vaneen zien liggen (Blackadder van op het forum). Terwijl dat de exustars van mijn vader na een jaar nog altijd mooi lopen... :wink:
Plaats reactie