Forumoverzicht Productinfo Fietsonderdelen Tubeless sealent

Tubeless sealent

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan

Bericht ma 29 jun 2020 22:57
IPPE Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TURNER 5SPOT & RFX

Bericht di 30 jun 2020 08:11
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
IPPE schreef:
https://www.bike-components.de/cache/p/xl1/5/0/Effetto-Mariposa-Caffelatex-100-ml-Syringe-universal-universal-50058-153052-1481268114.jpeg

Dat is nog handiger. Volgende keer eens ergens mee bestellen. Maar mijn vrouw zei iets dat ze ook iets had voor haar haar te verven dat ervoor kon dienen, maar heb het nog niet gezien.

Bericht di 30 jun 2020 08:39
madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Ik heb dat, het enige wat je gebruikt is het slangetje en de body van de spuit. Gewoon bij de Apotheek en doe-het-zelf passeren en klaar.

Bericht di 30 jun 2020 10:22
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 x2
Free_ltd schreef:
Fietsjeeeee schreef:
Alle andere zeggen dat stans net goed is... Vreemd.

Zoals voorheen ook geschreven door mij, kan het zijn dat deze bv niet meer goed was.

Of gewoon een slechte badge. Ik heb is een bus gehad waarmee ik klonters kreeg in mijn band. Daarna niet meer gehad. Voor de rest tevreden geweest van Stan's. Ik denk dat ik er op 8 jaar tijd met 2 fietsen 2 keer echt mee ben lekgereden, één keer was het een te grote snee en dan de andere keer was de latex zo goed als opgedroogd, maar daar kon Stan's niks aan doen 8-[ .
Ik zou dat soort producten sowieso zetten waar het in de winter niet kan vriezen, das meestal niet goed voor de kwaliteit.

Bericht di 30 jun 2020 12:44
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
BertG schreef:
Free_ltd schreef:
Fietsjeeeee schreef:
Alle andere zeggen dat stans net goed is... Vreemd.

Zoals voorheen ook geschreven door mij, kan het zijn dat deze bv niet meer goed was.

Of gewoon een slechte badge. Ik heb is een bus gehad waarmee ik klonters kreeg in mijn band. Daarna niet meer gehad. Voor de rest tevreden geweest van Stan's. Ik denk dat ik er op 8 jaar tijd met 2 fietsen 2 keer echt mee ben lekgereden, één keer was het een te grote snee en dan de andere keer was de latex zo goed als opgedroogd, maar daar kon Stan's niks aan doen 8-[ .
Ik zou dat soort producten sowieso zetten waar het in de winter niet kan vriezen, das meestal niet goed voor de kwaliteit.

Dan zal het tussen mijn oren zitten, maar tegenwoordig zeer tevreden van Orange Seal en die van Vittorio en aan de kleur te zien vraag ik me af dat het niet identiek dezelfde is :lol:

Vorige

Keer terug naar Fietsonderdelen