Komt goed, ja idd, in het begin moeten die bielekes zich nog wat zetten rond de as, maar als je di in je handen houdt en laat draaien, zal je wel het verschil merken denk ikJohan-b schreef:@on6hp, en de rest
Deze namiddag ne pot vet gaan halen (kroon oil, ik werk wel bij Total maar enfin... )
De ballekes aan hub kant waren 1 slijk boel, eigenlijk zelfs meer slijk dan vet.
Schijfkant (andere kant) zagen er nog mooi uit, maar wat weinig vet naar mijn mening, zo tandpasta achtig precies.
Dus alles eruit, alles schoon gemaakt, hub kant heeft toch al wat afgezien waarschijnlijk van dat zand.
Als de ballekes nog vettig zijn blijven ze mooi op tafel liggen, als ze gewassen zijn..... lol.
Dan goede kwak vet erin (groen doorschijnend) en ballekes erin drukken, as zelf ook laagske vet gegeven.
Dan de moerkes terug afstellen, idd paar keer opnieuw gedaan, maar uiteindelijk zo gekregen dat wiel er voor 95% stabiel inzit, ofwel ben ik te streng.
Cassette kant is idd 7mm, ander kant is 4mm?
Maar aan die kant zit daar wel zo'n soort spacerke van 2mm tussen en een soort van borgdingkeske van 1mm, dus met dat erbij komt ie aan die zijde ook aan 7mm, zal wel juist zijn zeker?
In ieder geval speling opheffen/neerzetten is weg, draait nog niet 100% (ook 95 ofzo), maar heb al gelezen dat dat kan komen door de nieuwe vetlaag+ heb er redelijk wat ingepropt.
Opt einde aan de buitenzijde ook dun laagske vet gesmeerd, met bedoeling ietsjes beter waterdicht te maken.
Voortaan om het half jaar eens doen denk ik, vorige keer was ik m'n wiel bij de lbs 4 dagen kwijt, nu opt gemakske 2uurkes mee bezig geweest.
Morgen testen
Ik heb op het einde, voor ik de cassette vast zette ook nog een kwak vet erin gedaan, voor dezelfde reden als jou. Maar je zal wel merken dat het na een paar ritten ook weer tandpasta is zunne, ... Ik doe dit nu ook 2 x per jaar, maar straks 240s voor mijn inspanningen vragen aan Sinterklaas.
Su6 bij het testen.