BBB QUADSTOP remblokken

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Jean88
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 09 sep 2012 20:02
Rijdt met: Merckx Cross + Trek Cobia 29er

BBB QUADSTOP remblokken

Bericht door Jean88 »

Ik kocht onlangs deze de BBB QuadStop remblokken. Ik vind dat ze wel goed remmen maar na 2 tochten is de helft al opgebruikt. Iemand andere ervaringen? (Of een idee waaraan dit kan liggen?)
Gebruikersavatar
teddie
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 16 apr 2010 15:33
Rijdt met: Trek

Re: BBB QUADSTOP remblokken

Bericht door teddie »

ik vond deze wel goed, heb zowat elke remblok van BBB geprobeert en mijn ervaring is simpel neem de goedkoopste de andere zijn de meerprijs niet echt waard . De mijne gingen wel langer mee maar hangt veel af van de omstandigheden . Ook zo weinig mogelijk remmen helpt :-) . Ik bedoel daarmee, ik zie er veel teveel constant remmen in afdalingen en dan gaan die er zo door .
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Re: BBB QUADSTOP remblokken

Bericht door bolle. »

teddie schreef:ik vond deze wel goed, heb zowat elke remblok van BBB geprobeert en mijn ervaring is simpel neem de goedkoopste de andere zijn de meerprijs niet echt waard . De mijne gingen wel langer mee maar hangt veel af van de omstandigheden . Ook zo weinig mogelijk remmen helpt :-) . Ik bedoel daarmee, ik zie er veel teveel constant remmen in afdalingen en dan gaan die er zo door .
Da vindt ik ook MINDER remmen is de boodschap =D>
Plaats reactie