2008 - ... _anonymus_

Deze plek is de verzamelplaats om de fietsen te laten zien die je ooit hebt gehad. Eventueel met datum om ze je persoonlijke fiets"evolutie" kenbaar te maken aan je collega-bikers. Houd het aub overzichtelijk, quoten kan maar dan liefst zonder foto's.
Plaats reactie
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

2008 - ... _anonymus_

Bericht door _anonymus_ »

Voor mij begon het allemaal in 2008.

Een Scott Scale 60, helemaal standaard:
Afbeelding

Het duurde niet lang of de upgrades begonnen: eerst een beter wielsetje (nog steeds voor V-brakes), dan een betere vork, dan een XT-crankstel, dan X0, Formula R1-schijfremmen, tubeless wielen... erop, ander stuur, ander zadel...
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben met dat fietske zelfs nog eens toevallig in de O2Bikers verzeild geraakt :-D
Afbeelding

Na de komst van mijn 29er kwam deze eigenlijk veel te weinig buiten, daarom heb ik deze omgebouwd naar een single speed (foto moet ik eens zoeken).
Komt eigenlijk nog steeds te weinig buiten.

In 2011 heb ik mijn 29er opgebouwd, een Vassago Bandersnatch stalen frame.
Deze is door de jaren ook wel weer wat geëvolueerd: intussen voorzien van een verende vork dropperpost en een gewoon zadel, aangezien die Brooks niet handig is om mee achter je zadel te gaan hangen.
Afbeelding
Afbeelding
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: 2008 - ... _anonymus_

Bericht door HPA »

Ik had graag je foto('s gezien, maar helaas ik zie alleen maar "3rd party Hosting has been disabled... :(
Plaats reactie