Forumoverzicht Bikemogelijkheden All-mountain - Enduro lichaams-bescherming / protectie

lichaams-bescherming / protectie

Voor alles wat met All-mountain / Enduro heeft te maken ..

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Beanz Avatar gebruiker
Mountainbiker

Dr.Gonzo schreef:
Nog nooit scheenbescherming nodig gehad, maar na twee dagen Garda stonden mijn schenen vol met blauwe indicaties van steen/been contact.

Ter plaatse een setje ION protecties gehaald en nog 4 dagen zorgeloos kunnen verder shredden!

ik ben tevreden met enkel elleboog bescherming. :lol:

Dr.Gonzo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: RM Altitude, Commencal meta AM HT

Beanz schreef:
Dr.Gonzo schreef:
Nog nooit scheenbescherming nodig gehad, maar na twee dagen Garda stonden mijn schenen vol met blauwe indicaties van steen/been contact.

Ter plaatse een setje ION protecties gehaald en nog 4 dagen zorgeloos kunnen verder shredden!

ik ben tevreden met enkel elleboog bescherming. :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Svenvl01 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Stereo HPA 160 27.5 Race
Ben nieuw in het trial gebeuren en ben nog op zoek naar goede kwalitatieve bescherming..
Ik denk zelf aan knie/ellenboog bescherming van Ion, fox open en fox integraal helm.

Zijn er handige winkels om wat te passen, informatie te krijgen? Moet niet direct in de buurt zijn (rij gerust wel wat voor goede keuze), ben van het Antwerpse.

Hoopte op de jaarbeurs in Utrecht vandaag wat te kunnen passen en kijken maar helaas :P

Edit: barracuda waver lijkt me ook geschikt

LaurentS Mountainbiker

Knie en elleboogbeschermers heb ik online besteld via bikester.be. Fox integraalhelm en fox beschermvest heb ik onlangs gekocht bij Barracuda in Waver. Prima service en prijzen zijn ok.
Een aanrader!

El Toro Cycling Club HB Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: c-dale scalpel 29
Svenvl01 schreef:
Ben nieuw in het trial gebeuren en ben nog op zoek naar goede kwalitatieve bescherming..
Ik denk zelf aan knie/ellenboog bescherming van Ion, fox open en fox integraal helm.

Zijn er handige winkels om wat te passen, informatie te krijgen? Moet niet direct in de buurt zijn (rij gerust wel wat voor goede keuze), ben van het Antwerpse.

Hoopte op de jaarbeurs in Utrecht vandaag wat te kunnen passen en kijken maar helaas :P

Edit: barracuda waver lijkt me ook geschikt

Volgens de ion site, vlakbij een dealer, in Stabroek, bikeaholic, weet niet wat hij op voorraad heeft, maar kan altijd proberen of er even een telefoontje aan wagen.

Vorige

Keer terug naar All-mountain - Enduro