Balhoofd vervangen

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BeemerXXL
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 nov 2009 17:15
Rijdt met: Cube AMS CC Ltd
Contacteer:

Balhoofd vervangen

Bericht door BeemerXXL »

Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik begin speling te hebben op men balhoofd. Dit is een FSA nr10 semi-geintegrerd. Mijn fiets is een Cube AMS CC 2009.

Nu ik weet hoe je zo iets moet monteren en demonteren. Maar ik weet niet welke ik kan/mag bestellen omdat ik niks versta van A-Head, Integrated, semi-integrated, waar je moet zien voor de binnenmaat 1 1/18? en dan ook nog is de buitenmaat en hoogte...

Kan iemand me hierom meer info geven? Ook staat de hoogte van men stuur nu perfect, los je dat dan op met die spacers? want ik zou dus graag niets moeten afzagen ofzo van men vering

Thx

Afbeelding
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Re: Balhoofd vervangen

Bericht door LuckyIron »

BeemerXXL schreef:Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik begin speling te hebben op men balhoofd. Dit is een FSA nr10 semi-geintegrerd. Mijn fiets is een Cube AMS CC 2009.

Nu ik weet hoe je zo iets moet monteren en demonteren. Maar ik weet niet welke ik kan/mag bestellen omdat ik niks versta van A-Head, Integrated, semi-integrated, waar je moet zien voor de binnenmaat 1 1/18? en dan ook nog is de buitenmaat en hoogte...

Kan iemand me hierom meer info geven? Ook staat de hoogte van men stuur nu perfect, los je dat dan op met die spacers? want ik zou dus graag niets moeten afzagen ofzo van men vering

Thx
je zegt toch zelf wat je nodig hebt !!! een semi-integrated dus.

je hebt hoge en lage balhoofden.

Ik heb er mij onlangs ook eentje besteld van FSA bij vrvbike.com
Afbeelding
http://www.vrvbike.com/catalog/directio ... p-743.html

maar je hebt er ook hoge en ik denk dat je zo eentje nodig hebt:
Afbeelding

ook te vinden bij vrvbike.com: http://www.vrvbike.com/catalog/directio ... -3839.html

uw spacers kan je gewoon hergebruiken.
Plaats reactie