keuze

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

keuze

Bericht door Gino »

Ik moet kiezen tussen ROCKSHOX SID Race en een TEAM met LO/RC
Welke van de 2 zou het beste zijn en dan bedoel ik vooral qua onderhoud en mogelijke mankementen die je kan hebben.

ik wil ze ON LINE kopen in bij den duits maar hoe zit dat dan als er na een tijd iets aan is of zo? garantie?

greetz,

Gino
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

aiaiaiaiai alsik da lees dan
koop ik beter een race
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Re: keuze

Bericht door Kristof. »

Gino schreef:Ik moet kiezen tussen ROCKSHOX SID Race en een TEAM met LO/RC
Welke van de 2 zou het beste zijn en dan bedoel ik vooral qua onderhoud en mogelijke mankementen die je kan hebben.

ik wil ze ON LINE kopen in bij den duits maar hoe zit dat dan als er na een tijd iets aan is of zo? garantie?

greetz,

Gino
Waarom moet ge kiezen tss die 2 eigenlijk?
Giacomelli
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 17:43
Rijdt met: Gicomelli

Re: keuze

Bericht door Giacomelli »

Kristof. schreef:
Gino schreef:Ik moet kiezen tussen ROCKSHOX SID Race en een TEAM met LO/RC
Welke van de 2 zou het beste zijn en dan bedoel ik vooral qua onderhoud en mogelijke mankementen die je kan hebben.

ik wil ze ON LINE kopen in bij den duits maar hoe zit dat dan als er na een tijd iets aan is of zo? garantie?

greetz,

Gino
Waarom moet ge kiezen tss die 2 eigenlijk?

Kent gij een mountainbike met twee voorvorken op? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Nee maar voor alles moet er een eerste keer zijn hebben ze mij verteld :roll: :wink:
Giacomelli
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 17:43
Rijdt met: Gicomelli

Bericht door Giacomelli »

Kristof. schreef:Nee maar voor alles moet er een eerste keer zijn hebben ze mij verteld :roll: :wink:
Groot gelijk!

K zal nu maar zwijgen ivm "Don’t piss me off, I’m running out of places to hide the bodies." :roll:
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Amaai

Bericht door Gino »

=D> ik MOET ni kiezen nee maar ik heb een budget van 400 euro voor een deftige vork en ben een beetje veel :oops: ROCK SHOX fan en een nog beetje veler :oops: grammenjager vandaar....
Ik ben eigelijk ni zo voor LO systemen omdat ik met mijn 58kg daar ni veel last van heb. Toegegeven het zzal zeker nut hebben anders was het al van de markt.
Ik droom van een SID Race in het zwart ( de kleur dan he :D ) maar bij Barracuda staan er enkel nog rode aan 399 dus ik moet het op het net gaan zoeken. Daardoor ben ik bij den duits terecht gekomen. Daar mocht ik eerst is aantreden en dan op de site gaan surfen :lol: daar vond ik een SID race en een SID Team met LO/RC. Daarom stel ik deze vraag want die Team was iets duurder maar alle als ik mijn vrouwke is diep in de ogen kijk kan er iets meer af :roll: .
Ik wil eigelijk een RACE dat staat nu vast. Tegen nu zondag zal da ni meer lukken want: ( hou U vast !!! )
1) Ik heb thuis geen PC dus ik surf nu op mijn werk.
2) Ik heb geen creditdcard om te betralen moet dus rembours
3) Kan da zelf ni monteren daar ik da nog nooit gezien of gedaan heb ( zou dat wel graag leren vooral den onderhoud ervan !!)

Als iemand mij kan helpen PLEASE laat dan iets weten als was het maar met goede raad daarom zijn we hier toch dacht ik.

Ik woon in Mechelen dus woon je in de buurt dan smeek ik bijna om me te helpen met raad en DAAD want ik heb nog nooit iets besteld ON LINE en ik moet die drempelvrees wat overwinnen .

Groeten,

Gino 8)
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Waar in Duitsland zoek je ze te bestellen?

Bij Bike-discount kost de Sid race zwart 389€ + 13€ verzend.

Als je daar wilt bestellen pm me dan maar heb daar vorige week nog iets besteld dus weet wel hoe het werkt.
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

ja op de site van bike discount maar er staan er daar 2 onderéén op. Wat zou het verschil zijn buiten de prijs? Ik hoop dat die van 389 e een goei is want da's binnen mijn budget he 8)
En mijn duits is ook ni meer wat het was in '40 / '45 :-?
Plaats reactie