Maar heeft de kabel dan niet veel meer weerstand, zodat het schakelen stroever gaat?fieldbiker schreef: Nog beter natuurlijk is als je kabels volledig gesloten zijn vanaf de shifter tot de derailleur !
grip shifts draaien moeilijk
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- tafelpoot
- Mountainbiker
- Berichten: 396
- Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
- Rijdt met: Granville Mahone SL
- Contacteer:
Ik heb dit (niet voor het schakelen maar voor het remmen)
en ik moet zeggen dat ik daar wreed content van ben. het voordeel is dat ge niet zo rap vuil in uw geine krijgt (der zijn maar 2 "openingen")
dus==>op langere tijd minder sletig, minder kosten en na verloop van tijd makkelijk blijven schakelen
en ik moet zeggen dat ik daar wreed content van ben. het voordeel is dat ge niet zo rap vuil in uw geine krijgt (der zijn maar 2 "openingen")
dus==>op langere tijd minder sletig, minder kosten en na verloop van tijd makkelijk blijven schakelen
- fieldbiker
- Mountainbiker
- Berichten: 604
- Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
- Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9
Bericht door fieldbiker »
Nee, zeker niet minder of meer dan bij de gewone - onderbroken - montage en het grootste voordeel : er geraakt gééééén vuil meer bij de kabel, wat altijd beter is voor probleemloos schakelen.Yakke schreef:Maar heeft de kabel dan niet veel meer weerstand, zodat het schakelen stroever gaat?fieldbiker schreef: Nog beter natuurlijk is als je kabels volledig gesloten zijn vanaf de shifter tot de derailleur !
Field