Slicks op crossmax
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Bericht door Gast »
ivm met die zogezegde shitmano lagers
liever lagers waar je zelf kan aan werken dan de shilagers van crossmax enduro waar je totaal neits meer zelf kunt aan doen zelfs als er spelling op komt kun je die niet meer bijstellen maar moet opsturen naar een mavic servivecenter waar ben je dan het beste mee af?
de dual shit shifters dat is een ander verhaal
liever lagers waar je zelf kan aan werken dan de shilagers van crossmax enduro waar je totaal neits meer zelf kunt aan doen zelfs als er spelling op komt kun je die niet meer bijstellen maar moet opsturen naar een mavic servivecenter waar ben je dan het beste mee af?
de dual shit shifters dat is een ander verhaal
Bericht door Gast »
probleem is vooral denk ik dat de xmaxxen gemmaakt zijn voor echt tubles en voor het ogenblik vind je geen tubles smalle slicks
daardoor dat je die er enorm moeilijk opkrijgt
je zal die er wel opkrijgen maar als je onderweg plat valt is het niet alles om binnenband te wisselen
daardoor dat je die er enorm moeilijk opkrijgt
je zal die er wel opkrijgen maar als je onderweg plat valt is het niet alles om binnenband te wisselen
- A d r i
- Mountainbiker
- Berichten: 3125
- Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
- Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
- Contacteer:
Als het UST velgen zijn waarschijnlijk wel om de afdichting met UST banden zo goed mogelijk te maken. De toleranties bij de profuktie zullen dus kleiner zijn. En smalle bandjes zijn nu eenmaal erg strak. Ik heb hetzelfde probleem met slicks op gewone velgen hoor.Qube schreef:Maar het is toch afhakelijk van den buitendiameter van je velg of je een band er makkelijk op(over)krijgt of nie. Zijn die bij een x-max dan iets groter mischien en met welke reden dan...