Bandenplaksetjes

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

sliekfretter schreef:Ikzelf gebruik nog altijd Tip Top om mijn banden te lappen , schuurpapier gebruik ik niet om de band te schuren ik gebruik brandbenzine of methanol (beide te verkrijgen in uw plaatselijke verfwinkel) om de binneband te reinigen
lijkt me wel heeeeeel praktisch int midden van (n)ergens #-o

str.
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

The OM schreef:De klassieke methode met rustinnekes en schuurpapier vind ik toch ook nog steeds de beste ze. Onzen Lbs zei trouwens dat die patches van parktool eerder voor tijdelijke reparaties bedoelt waren.
Tiptop blijft het beste e :lol:
Ik gebruik al jaren de patches van Parktool. En ze BLIJVEN zitten!! Heb hier een binnenband waar er 4 patches opzitten die er al 3 jaar ophangen. Ik rij er nog steeds mee, ben er ondertussen zelfs niet meer mee plat gevallen! [-o<
Gebruikersavatar
sliekfretter
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:58
Rijdt met: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Contacteer:

Bericht door sliekfretter »

Streets , gelijk heb je , je hoeft natuurlijk geen gehele literfles brandbenzine mee te zuilen , thuis kan je natuurlijk je binnebanden reinigen met brandbenzine, alhoewel een klein flesje (van apotheek) kan toch in zadeltas :roll:
Plaats reactie