Bevroren body + garantie MANTEL

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door kenny »

Flip FSR schreef:Gewoon met je wiel naar een lbs, die kan dat toch perfect fiksen? Hij heeft er geen zaken mee van waar de fiets komt, toch? Garantie krijg je nooit door waterinfiltratie als het niet ligt aan de dichtingen van lagers of assen.
Als een lbs geen internetbikes wil repareren dan leeft hij nog in de middeleeuwen... Ik zou net blij zijn met zulke herstellingen, daarop verdien je tenminste nog wat :wink:
Ik denk dat je bij de meeste verstellers het zelfde antwoord zal krijgen. Die wielen zijn die kost niet waard.
kootje
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 21:22

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door kootje »

Wiel terug laten komen, en dan er mee naar een goede lokale hersteller.
Of je verlies nemen, gene euro meer aan uitgeven en een ander setje wielen uitzoeken.
kona88
Mountainbiker
Berichten: 355
Lid geworden op: do 26 feb 2009 18:09
Rijdt met: kona kula supreme

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door kona88 »

kovan schreef:De ergernis van de mindere service duurt voort als de vreugde van de lage prijs al lang vergeten is...

+1!
Je ben wss niet de eerst die ze trg krijgen met een kapotte body....

De kostprijs voor deze body is voor hun niet groot!
Dus als trek hem al niet ondergarantie zou vervangen, is het voor hun een kleine moeite!

En dat je fiets er al een week voor daar is , is al helemaal niet ok
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door Mister No Chaïn »

Ik zou inderdaad gewoon naar je LBS een andere body halen. Je hebt een mooie korting gehad bij Mantel, dan is die body kopen toch geen ramp. Nu ben je vertrokken voor een tijd en kan je er je druk over maken. Is dat het uitgespaarde geld waard?
Gaff
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 15 mar 2018 05:03
Rijdt met: Trek Procaliber 9.6

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door Gaff »

Pfff. Ondertussen al 2 weken bij Mantel. 2 weken!! Body is besteld, krijg geen datum door wanneer hij toe zou komen... Zal me 75 euro kosten. De vervoerkosten willen ze weg laten. Wat een geste! ...

Omdat ik voor zoiets vreesde, heb ik voor ik mijn fiets retour stuurde meermaals contact opgenomen met Mantel. Vooral de vraag ‘wanneer zie ik mijn fiets terug’ was voor mij belangrijk. Antwoord: dinsdag verzonden? Komt woensdag toe, vrijdag kan je hem terug hebben... Ten laatste dinsdag. Op basis hiervan gok gewaagd... Nooit meer.
tbhshorty
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 19 jan 2018 20:09

Re: Bevroren body + garantie MANTEL

Bericht door tbhshorty »

Bij mijn body was de veer door gesprongen ook bij bontrager Mustang elite wielen was wel no 6 maanden en 2500 km ongeveer was 34 euro nieuw body bij fietsmaker
Plaats reactie