Easy-Washer versus Nomad

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
willem6
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 05 feb 2012 10:27
Rijdt met: cannondale

Easy-Washer versus Nomad

Bericht door willem6 »

Ik spreek niet uit ervaring maar ik denk dat dit wel een goede manier is om je MTB te reiningen, welke van de 2 zijn het beste, die nomad is wel duurder of zijn er nog andere intressante merken?
Thanks
willem6
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 05 feb 2012 10:27
Rijdt met: cannondale

Bericht door willem6 »

Niemand ???
schnellegazelle
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 03 mar 2009 10:08
Rijdt met: Klein Attitude Race

Bericht door schnellegazelle »

Hallo Willem,

Ik heb zelf een Easy Washer en ben daar zeer tevreden over. Met Nomad heb ik geen ervaring maar ik heb voor de Easy Washer gekozen omdat deze iets betere specificaties heeft: meer tankinhoud, de accu gaat langer mee en de maximale druk is iets hoger. Ook heeft de Easy Washer altijd een douche en een smalle borstel bij die je kan aansluiten op het spuitpistool. Handig voor de fiets maar ook voor jezelf. Ik gebruik de Easy Washer ook na loopwedstrijden in de zomer om mezelf een beetje te verfrissen... :lol:

Een ander merk is dirtworker maar dirtworker heeft geen accu en werkt alleen via 12 volt. Bij de Easy Washer heb je een keuze: een model met 12 volt en een model met accu en 12 volt.
Gebruikersavatar
dr paaj
Pro
Berichten: 762
Lid geworden op: do 10 feb 2005 13:38
Rijdt met: plastikfantastik discostik
Contacteer:

Bericht door dr paaj »

Komen allebei uit dezelfde fabriek.

Nomad heeft nu ook de easywasher en visa versa... Het is maar net waar je meer of minder geld aan wilt uitgeven.
funky
Mountainbiker
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 20:39
Rijdt met: Stumpy FSR 29

Bericht door funky »

ik ben ook supertevreden van men easywasher. Veel druk veel water en superhandig met die douchekop.
willem6
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 05 feb 2012 10:27
Rijdt met: cannondale

Bericht door willem6 »

Ik ben vandaag eentje gaan halen, de Easy-Washer EX-1028 .
Afbeelding
Pike
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 20 mei 2006 13:04
Rijdt met: Giant NRS 1

Re:

Bericht door Pike »

dr paaj schreef:Komen allebei uit dezelfde fabriek.

Nomad heeft nu ook de easywasher en visa versa... Het is maar net waar je meer of minder geld aan wilt uitgeven.
Hoe kom je daarbij dr Paaj? IK kan dat nergens vinden... :s Wellicht bedoel je Nomad en Dirtworker?? Dat zie ik wel op hun website staan, dat is hetzelfde bedrijf.

Iemand nog ervaringen met de Easy Washer of de Nomad? IK wil ook een van beide kopen.

Gr. Pike
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Easy-Washer versus Nomad

Bericht door De Wreter »

Easywasher of Aqua2Go, beiden hetzelfde. Nomad zou via verdeler van Aqua2Go gaan.

De Nomad is goed als je gesponsord wordt en in groep en veel moet kuisen, de Aqua2Go fo Easywasher is eerder bedoeld voor de "vrijetijdswasser".
Pike
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 20 mei 2006 13:04
Rijdt met: Giant NRS 1

Re: Easy-Washer versus Nomad

Bericht door Pike »

De Wreter schreef:Easywasher of Aqua2Go, beiden hetzelfde. Nomad zou via verdeler van Aqua2Go gaan.

De Nomad is goed als je gesponsord wordt en in groep en veel moet kuisen, de Aqua2Go fo Easywasher is eerder bedoeld voor de "vrijetijdswasser".
ahh, ja ik zie het. Bedankt voor de info :-D
Bobbie
Mountainbiker
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 09 okt 2007 11:29
Rijdt met: Scott Scale

Re: Easy-Washer versus Nomad

Bericht door Bobbie »

Hier vind je nog een review terug: http://www.wielernet.be/blog/97/easy-wa ... niger.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie