CANYON fiets onderhoud

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: CANYON fiets onderhoud

Bericht door Kevin82 »

Hey,
Op zich zou ik u wel willen/kunnen verder helpen. Ik woon in Buggenhout. Je zegt dat de remleidingen moeten ingekort worden maar dan heb je wel nog een paar onderdeeltjes nodig om in de ingekorte leiding te persen. Dit zou ik wel kunnen bestellen als je het modeltype doorgeeft van jouw remleiding (op de leiding staat dit model vermeld).

Ik ben zo een beetje de mecanicien van mijn vriendengroep. Liefst zou ik wel de fiets een paar dagen hebben omdat ik gewoon werk en dit erbij doe. Mechelen is dus niet overdreven ver. Mocht dit wat voor je zijn dan hoor ik het wel.
frank vanderhaeghen
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 12 sep 2012 22:36
Rijdt met: granville

Re: CANYON fiets onderhoud

Bericht door frank vanderhaeghen »

Zelfde vraag maar dan voor Onderhoud canyon in omgeving Turnhout/Malle
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: CANYON fiets onderhoud

Bericht door zaskar72 »

frank vanderhaeghen schreef:Zelfde vraag maar dan voor Onderhoud canyon in omgeving Turnhout/Malle

Ik ben ondertussen geholpen. Heb het zelf geprobeerd. Via YouTube wat filmpjes gezien en onderdelen besteld om remleidingen in te korten en das eigenlijk simpel. De FOX was iets moeilijker heb wat meer filmpjes moeten zien :lol: maar is ook gelukt. En bij Campe was ik anders wel welkom. Maar voor jouw regio denk ik ofwel Leuven ofwel mss in NL... Of een vriendelijke fietsmaker die er ook wil aan werken maar zoals ik al zei ze zijn overboekt dezer dagen en ik zie dat nog i zo direct dalen want met schooljaar dat weer begint hebben ze sowieso veel werk dus ...
Plaats reactie