E bike info'

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 469
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

E bike info'

Bericht door janssis werner »

Hallo. Ik rij nu op een Cannondale motera met 130 veerweg en 27'5 plus banden. Die banden wil ik zeker niet meer. Wil terug 29ers en graag smaller. In corona tijd is mij op gevallen dat het drukker in de winkels is.

Dus een zaak is duidelijk voor mij. Fiets kopen in mijne locale winkel. Deze verkoopt trek.

Nu is de vraag welke.

Mijn voorkeur gaat naar de powerfly fs 7. Heeft 29ers en 2.4 banden voor 120 en achter 100 veerweg.

De tweede optie is de rail 7. Deze heeft ook 29ers en 2.6 banden voor 160 en achter 150 veerweg.

De afwerking is ongeveer gelijk op kiox op powerfly na, de rail heeft de purion.

Nu is de vraag als ik kijk naar andere merken. Daar heb je altijd grotere veerweg en 2.6 banden. Vrees dat dit voor mijn te veel is om hier rond te bollen. Zoek maar zelden zware en technische parcours op.

Wat is jullie mening daar over en welke van deze fietsen is goed genoeg voor mij rijstijl.

Grtjs.
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Re: E bike info'

Bericht door endorfin »

Heb die geruild voor 29 banden in 2.5 breed.
Rij met Rotwild
Plaats reactie