Tandwiel bosch motor.

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Tandwiel bosch motor.

Bericht door triumph_st »

janssis werner schreef:Volgens mij is dit niet aan vervanging toe. Dit tandwiel kan ik nergens vinden . Dit is enkel voor op een Cannondale en staat bijna 1cm naar buiten. Ga het erop wagen en anders een bestellen in de fietsen winkel in de buurt. Zal laten weten of het gelukt is .

Grtjs .
Dit iets? : https://www.cannondale-parts.de/Moterra ... it-Lockrin" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn dus inderdaad Bosch tandwielen met 'offset'.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Tandwiel bosch motor.

Bericht door janssis werner »

Dit ga ik thuis eens bekijken. Alvast bedankt voor de tip. Bij cannondale gebruiken ze een andere aandrijflijn bij de nieuwere modellen en kan dit niet goed zien op gsm.

Grtjs.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Tandwiel bosch motor.

Bericht door janssis werner »

Gisteren cassette en kettingen vervangen,voorste niet. Vandaag getest en alles loopt als een trein.

Grtjs en bedankt voor het advies.
Plaats reactie