Exit fatbikes?

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Exit fatbikes?

Bericht door patje2 »

KrisMaes76 schreef:
patje2 schreef:Ik vind net dat je ze meer en meer begint te zien de laatste tijd
Plus bikes wel, fatbikes nie
Heb op men laatste 20 tt er toch bijna elke keer 1 of meerdere fats tegen gekomen kan ik niet zeggen van de +bikes valt natuurlijk minder op rij en toch overal een beetje 4X prov Antwerpen 2X Oost Vlaanderen 4X Henegouwen 2X West Vlaanderen 3X Vlaams Brabant 2X Frankrijk 2X Namen en 1X in Nederland
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Exit fatbikes?

Bericht door KrisMaes76 »

patje2 schreef:
KrisMaes76 schreef:
patje2 schreef:Ik vind net dat je ze meer en meer begint te zien de laatste tijd
Plus bikes wel, fatbikes nie
Heb op men laatste 20 tt er toch bijna elke keer 1 of meerdere fats tegen gekomen kan ik niet zeggen van de +bikes valt natuurlijk minder op rij en toch overal een beetje 4X prov Antwerpen 2X Oost Vlaanderen 4X Henegouwen 2X West Vlaanderen 3X Vlaams Brabant 2X Frankrijk 2X Namen en 1X in Nederland

Ik rij nie veel TT's meer eerlijk gezegd. Nu zaterdag wel, kzal er es op letten :)
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Exit fatbikes?

Bericht door Headshot »

Allemaal een hype, koop een ridgid fatbike en je hebt geen vering nodig, daarna komt de voorvering er opeens bij om het jaar erna met een fully af te komen
Gebruikersavatar
Petter
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 27 jan 2016 20:36
Rijdt met: Trek Farley 5/Canyon Spectral 29 CF7 ASX

Re: Exit fatbikes?

Bericht door Petter »

patje2 schreef:Ik vind net dat je ze meer en meer begint te zien de laatste tijd
Telkens als ik mijn schuur inloop...
Plaats reactie