E-bike voor woon werk verkeer

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Beuckelaers
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 20 jul 2011 11:03
Rijdt met: Trek Procaliber 29" 2017

Re: E-bike voor woon werk verkeer

Bericht door Beuckelaers »

kenny schreef:
krikke46 schreef:oke , dan heb ik juist foute info gekregen via fietsbond. sorry!!
De fietsbond heeft gelijk. Dit is nog niet goedgekeurd maar zou tegen de zomer in orde moeten zijn en dan wordt er met terugwerkende kracht vanaf 1 januari betaald. Of zo is mij uitgelegd geweest op het werk.Bij ons in de privé speelt dit echter geen rol omdat ze het gewoon onder fiets rekenen
In het onderwijs is de fietsvergoeding voor speed pedelecs ondertussen goedgekeurd en in werking.
Gebruikersavatar
ronimo
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 07 nov 2006 21:02
Rijdt met: Trek Roscoe8 / Kona Rove / specialized Turbo Vado 6.0

Re: E-bike voor woon werk verkeer

Bericht door ronimo »

reSolveMK7 schreef:Ik heb mij zonet een Giant Dirt-E+ 0 aangeschaft en doe zelf ook ongeveer een 50km per dag naar het werk.
benhier super tevreden van en heb ook door de fietsenwinkel een BIKESPEED RS laten steken waradoor deze ondersteuning geeft tot boven de 25km/u. Top snelheid plat heb ik ongeveer 41 km/u gehaald

Afbeelding
Afbeelding
ik zelf heb een Dirt-E+2 en had hem ook graag een tikkeltje sneller gehad(ondersteuning tot 30km/u)
Trouwens knappe fiets.
Plaats reactie