turbo levo groep!!

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: turbo levo groep!!

Bericht door vtteddy »

Aan de vrienden met een e-bike. Zijn er liefhebbers die eens het Zoniën woud en omgeving willen verkennen. Ik wil wel graag gids zijn . Mag terug rijden van de orthopedist. Laat maar iets weten.
krikke46
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 13 okt 2013 13:58

Re: turbo levo groep!!

Bericht door krikke46 »

hoi eddy , geef maar een datum door , misschien kunnen we nu zondag de rit eens verkennen en ik regel het met de levo groep . stuur even mail naar- krikke46@live.be" onclick="window.open(this.href);return false; - met je gsm nr , en ik neem contakt op met je.is inderdaad fijne omgeving . ben in een mtb club geweest in de buurt van meerdaalwoud. groeten krikke !!
Gebruikersavatar
levo_specialized fsr
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 06:40
Rijdt met: levo specialized

Re: turbo levo groep!!

Bericht door levo_specialized fsr »

hallo,ik ben ook een levo rijder ,ik ben van uit de westvlaanderen .en ben aangesloten bij Turbo levo specialized groep . en ik rij met een expert grt jerommeke .
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: turbo levo groep!!

Bericht door bip bip »

mijn madam haar Levo turbo ht 29er is besteld, nu wat opzoekwerk aan't doen over de mission control app. Ik vraag mij af bij het gebruik van de smart control of je dan onderweg nog tussen de 3 ondersteuningsniveau's kan kiezen of de bike dit automatisch doet ?

grt,
bip bip
Jochen74
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: za 07 sep 2013 08:18
Rijdt met: Flanders Peak/Scott Addict

Re: turbo levo groep!!

Bericht door Jochen74 »

Zelf te bedienen
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: turbo levo groep!!

Bericht door bip bip »

Gisteren was mijn vrouwtje haar ' maiden voyage ' met de Levo ht 29 , een toertochtje van 52 km met een goeie 200 hm. Toch wel aangenaam verrast over het bereik van de fiets, de accu was nog voor 65 % vol bij aankomst. Instellingen op 20% eco, 50% trail en 100% Turbo. Enkel het acceleratievermogen op 50% gezet ipv de standaard 100%.
Ongetwijfeld heeft haar laag gewicht en redelijk goede conditie ( ze heeft de ganse rit gewoon op eco gereden ) hier veel mee te maken. En of het haar bevallen is ? De eerste vraag aan de aankomst was waar we volgend weekend naartoe gaan :-D .
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: turbo levo groep!!

Bericht door vtteddy »

Hallo, e-bikers. Hoor niets meer van jullie. Komen jullie nog regelmatig bijeen om een toerke te rijden ? Zou graag eens met jullie ne keer meerijden . Of is jullie clubje van e-bikers reeds uiteengevallen. Hoor daar niets meer over.
Laatst gewijzigd door vtteddy op vr 09 feb 2018 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EasyDeluxe
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: di 07 nov 2006 01:37
Rijdt met: Cannondale Rush

Re: turbo levo groep!!

Bericht door EasyDeluxe »

Iemand ervaring met een tweede batterij?
Ik vraag me af hoe mission control zich gedraagt?
Herkent MC de fiets nog als dezelfde fiets met een andere batterij??
krikke46
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 13 okt 2013 13:58

Re: turbo levo groep!!

Bericht door krikke46 »

hoi , je moet gewoon je tweede batterij koppelen met je fiets. meer niet . instellingen blijven hetzelfde. geen probleem.
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: turbo levo groep!!

Bericht door vtteddy »

vtteddy schreef:Hallo, e-bikers. Hoor niets meer van jullie. Komen jullie nog regelmatig bijeen om een toerke te rijden ? Zou graag eens met jullie ne keer meerijden . Of is jullie clubje van e-bikers reeds uiteengevallen. Hoor daar niets meer over.

+1
Plaats reactie