Carbon velgen Fatboy

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
Tonto
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: za 30 mar 2013 11:37
Rijdt met: SPECI Camber Expert Carbon 29 2014 / SPECI Crux Sport E5 2016 / SPECI Stumpjumper Expert FSR 2016

Re: Carbon velgen Fatboy

Bericht door Tonto »

Ik heb mijn velgen wegens tijdgebrek bij de dealer binnen gedaan om tubeless te zetten. Alles goed gelukt, ben de fiets gaan halen en bolt met de eerste indruk van de carbon velgen en tubeless zeer goed. Ik moet precies minder moeite doen. =D>
Fatboy in de garage gezet, s 'avonds een serieuze knal, iedereen zoeken in huis van waar die knal kwam.
Na een tijdje ga ik naar mijn fietsen kijken en de voorste band ligt van de velg van de Fatboy. :-k
Overal melk, geprobeerd de band terug op de velg te krijgen zonder de resterende melk te morsen, dat lukte.
Band proberen op te pompen lukte niet. Anderendaags terug mee naar de dealer en die kreeg de band ook niet meer op druk. Nu bleek de koord of rand van de velg gebroken en daar ontsnapte de lucht.
Geen probleem zegt de dealer, nieuwe band in garantie. Volgende dag telefoontje van de dealer met de melding dat Specialized pas in september de banden terug beschikbaar heeft!! :oops:
Hij wou dan de Jumbo Jim bestellen maar die zijn in de nabije toekomst nog niet te verkrijgen. :evil:

Dus is nu mijn vraag heeft iemand een ground control van Specialized te veel of niet meer in gebruik? [-o<
Dan kan ik toch terug wat bollen met mijne dikke. :drunk:

Groetjes
Plaats reactie