Singlespeed dag.

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
fourstrokepriest
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 18 dec 2009 14:14
Rijdt met: On One Inbred 29er, Trek 69er, Cinelli Supercorsa, Street Bob

Re: Singlespeed dag.

Bericht door fourstrokepriest »

Is dat een wedstrijd in Montroeul au bois, vind daar precies niet veel over terug...
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2515
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: Singlespeed dag.

Bericht door BoXeR »

is geen wedstrijd, gewoon TT, verschillende afstanden
Timba
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 12 mei 2005 22:06
Rijdt met: soma juice SS /singular swift

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Timba »

denk dat singlespeed België een parcours gaat uitstippelen speciaal voor de SS'ers...
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Zombiker »

SSBE houdt een kleine "wedstrijd" over de kortste afstand + optielus (ca 30 km).
Ik veronderstel dat het gewoon tussen de recreanten door rijden is en puur voor de lol om ter snelst terug aan de bar te zijn.

Voor mij is het iets te vroeg dag daar zij tegen 10u plannen te starten, dan lig ik ws nog te stinken in mijne nest.
Timba
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 12 mei 2005 22:06
Rijdt met: soma juice SS /singular swift

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Timba »

als er nog liefhebbers zijn, zou liever de 70 of 85 doen, dan is het tenminste de moeite om tot daar te rijden...
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Zombiker »

Ik ga de komende weken eerst wat langere afstanden rijden in het lokale Vlaamse platte land vooraleer ik m'n voorlopig ondertrainde knieën loslaat in een Ardenneroffensief. Mag er niet aan denken om momenteel 70k op zo'n parcours te rijden zonder vitessen.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Singlespeed dag.

Bericht door kenny »

Ik ben van plan om de 70 te rijden, maar na een maand volledig zonder fiets zal het echt serieus op het gemak zijn. Normaal sta ik daar tussen 8u en 8u30 aan de inschrijving.
@zombiker: na hetgeen ik vorig jaar van u gezien heb denk ik dat uw ongetrainde knieën nog een pakske sterker zijn dan mijn ongelooflijk afgetrainde benen :wink:
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Zombiker »

kenny schreef:@zombiker: na hetgeen ik vorig jaar van u gezien heb denk ik dat uw ongetrainde knieën nog een pakske sterker zijn dan mijn ongelooflijk afgetrainde benen :wink:
Vergis mij niet met mijn broer hé :wink:
Deze winter veel tijd in m'n huis gestoken en dus amper gefietst (al moet ik wel toegeven dat ik zonder moeite altijd al een vrij goei basisconditie heb gehad).
Maar kom, vorig weekend na 45' Nederlands Kampioenschap blijven hangen aan de checkpoint omdat het "op" was lijkt me niet echt de basis om in de ardennen te gaan rijden :oops: Rustig opbouwen en tegen de zomer is geen berg te hoog :-D
Timba
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 12 mei 2005 22:06
Rijdt met: soma juice SS /singular swift

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Timba »

Zombiker schreef:
kenny schreef:@zombiker: na hetgeen ik vorig jaar van u gezien heb denk ik dat uw ongetrainde knieën nog een pakske sterker zijn dan mijn ongelooflijk afgetrainde benen :wink:
Vergis mij niet met mijn broer hé :wink:
Deze winter veel tijd in m'n huis gestoken en dus amper gefietst (al moet ik wel toegeven dat ik zonder moeite altijd al een vrij goei basisconditie heb gehad).
Maar kom, vorig weekend na 45' Nederlands Kampioenschap blijven hangen aan de checkpoint omdat het "op" was lijkt me niet echt de basis om in de ardennen te gaan rijden :oops: Rustig opbouwen en tegen de zomer is geen berg te hoog :-D
bwa, doornik kan je toch niet de ardennen noemen, hé? hoogstens wat vals plat...
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Re: Singlespeed dag.

Bericht door Zombiker »

Timba schreef:bwa, doornik kan je toch niet de ardennen noemen, hé? hoogstens wat vals plat...
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar vals plat kan ook al goed zeer doen na 75 km :lol:
Plaats reactie