iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Gebruikersavatar
cartom
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 30 jan 2008 22:12
Rijdt met: Bergamont Revox Team
Contacteer:

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door cartom »

Heb mij vorige zaterdag ook e-mtb aangeschaft Cube Elite C:62 race en mag hem morgen al afhalen! =P~
Bij mij gaat het enkel om te kunnen blijven mtb'en.In 2007 myocarditis(hartspierontsteking) gehad en vorige maand terug last van hartritmestoornissen.De Niner Air 9 en Bsb 9 rdo beide verkocht en de e-mtb gekocht.Rij al mtb van in 1994 en ook wekelijks ritje met de koersfiets op de baan.Conditie was prima,enkel de motor sputterde!Was er ook niet direct voor te vinden,maar na 30 test km,moet ik toegeven,meteen verkocht!Zolang we maar onze favoriete hobby kunnen blijven doen! =D>
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door triumph_st »

cartom schreef:Heb mij vorige zaterdag ook e-mtb aangeschaft Cube Elite C:62 race en mag hem morgen al afhalen! =P~
Was er ook niet direct voor te vinden,maar na 30 test km,moet ik toegeven,meteen verkocht!Zolang we maar onze favoriete hobby kunnen blijven doen! =D>
Proficiat met je aankoop.
Zo kijk ik er ook tegenaan.
Heb me vorige week een derde :oops: Ebike gekocht; deze keer E racefiets Haibike Xduro race. Heb ook altijd graag met koersfiets gereden maar mijn Trek Powerfly FS7 EMtb zal zeker ook niet werkloos worden!
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door Pashley 24Mhz »

Raar dat mijn Cube Stereo 4 maand achteruitgeschoven is, en dat de hardtails we al leverbaar zijn
Gebruikersavatar
cartom
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 30 jan 2008 22:12
Rijdt met: Bergamont Revox Team
Contacteer:

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door cartom »

Pashley 24Mhz schreef:Raar dat mijn Cube Stereo 4 maand achteruitgeschoven is, en dat de hardtails we al leverbaar zijn
Ik heb mijn cube vorige zaterdag bij 12gobiking online besteld,woensdag tel gekregen dat ze hem in Duitsland bij de leverancier zelf gaan halen zijn,omdat ze beloofd hadden dat ik hem morgen kon afhalen.Dikke service =D>
Ik had blijkbaar allerlaatste medium vastgekregen,de volgende leveringen zijn pas voorzien voor april!
filsdanvers
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:23
Rijdt met: YT Jeffsy 27 & Cube stereo hybride

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door filsdanvers »

Pashley 24Mhz schreef:Raar dat mijn Cube Stereo 4 maand achteruitgeschoven is, en dat de hardtails we al leverbaar zijn
Alle frames moeten aangepast/hermaakt worden in Taiwan eerste stereo hybrid zal voor week 23 worden, als alles goed gaat........
Deftige blunder van Cube, 2 maand wachten en je hebt model 2017.
filsdanvers
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:23
Rijdt met: YT Jeffsy 27 & Cube stereo hybride

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door filsdanvers »

cartom schreef:
Pashley 24Mhz schreef:Raar dat mijn Cube Stereo 4 maand achteruitgeschoven is, en dat de hardtails we al leverbaar zijn
Ik heb mijn cube vorige zaterdag bij 12gobiking online besteld,woensdag tel gekregen dat ze hem in Duitsland bij de leverancier zelf gaan halen zijn,omdat ze beloofd hadden dat ik hem morgen kon afhalen.Dikke service =D>
Ik had blijkbaar allerlaatste medium vastgekregen,de volgende leveringen zijn pas voorzien voor april!
En over welk model spreken we dan? Bij mijn weten ben jij de enigste die met een cube stereo 2016 rondrijdt.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door Pashley 24Mhz »

Ik heb een stereo Hybrid 160Action Team in bestelling. Besteld in pre order...
Waar heb je die info vandaan ivm dat de eerste frames niet goed zijn, en weet je wat het probleem is?

Week 23 is wel erg lang, ik mtb vooral in de zomer, maar de helft is dan al voorbij door die 4 maand vertraging...
filsdanvers
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:23
Rijdt met: YT Jeffsy 27 & Cube stereo hybride

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door filsdanvers »

Pashley 24Mhz schreef:Ik heb een stereo Hybrid 160Action Team in bestelling. Besteld in pre order...
Waar heb je die info vandaan ivm dat de eerste frames niet goed zijn, en weet je wat het probleem is?

Week 23 is wel erg lang, ik mtb vooral in de zomer, maar de helft is dan al voorbij door die 4 maand vertraging...
Had er zelf een besteld voor levering eind 2015..... die ik ondertussen geannuleerd heb.
Vanaf half december gaf er reeds iemand aan op het duits pedelec forum dat er problemen waren met de kaders en dat er sprake was van week 22.
Op pedelec werd echter niet aangegeven wat het juiste probleem was.
De verdeler van Cube gaf dit pas door eind januari aan zijn "fietsboeren".
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door triumph_st »

Het mag ook eens positief nieuws zijn: http://www.mountainbike.be/nieuws/detai ... omen-eraan" onclick="window.open(this.href);return false;
koiliefhebber
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 09 aug 2015 13:40

Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?

Bericht door koiliefhebber »

Hoi,
einde van de maand komt de levo turbo 29 ht in de plaatselijke fietshandel.
Ik ga deze dan zo vlug mogelijk eens bekijken, en hoogst waarschijnlijk zal het de mijne worden. :-D
Heeft er iemand deze al test gereden? Ik dacht dat de batterij maar 420 was. Zouden er ook zwaardere batterijen mogelijk zijn?
groetjes,
marc. <°)))))><
Plaats reactie