Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB Welk tandwiel Bosch gen 4

Welk tandwiel Bosch gen 4

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht za 02 mei 2020 11:15
Kiter2010 Mountainbiker

Op mijn e mtb met Bosch gen 4 motor zit een tandblad met 38t vooraan. Iemand enig idee of op deze motor een groter tandwiel mag gemonteerd worden en zo ja waar ik die kan aanschaffen. Zelf al wat onderzoek gedaan zonder resultaat. Via fietsenhandelaar een mail gestuurd naar boschfabriekant maar geen reactie gekregen.
Mvg

Bericht zo 03 mei 2020 14:50
triumph_st Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Bericht wo 13 mei 2020 11:43
Kiter2010 Mountainbiker

Ik vrees dat dit niet zal passen

Bericht za 16 mei 2020 11:32
Nickel Mountainbiker

Kiter2010 schreef:
Op mijn e mtb met Bosch gen 4 motor zit een tandblad met 38t vooraan. Iemand enig idee of op deze motor een groter tandwiel mag gemonteerd worden en zo ja waar ik die kan aanschaffen. Zelf al wat onderzoek gedaan zonder resultaat. Via fietsenhandelaar een mail gestuurd naar boschfabriekant maar geen reactie gekregen.
Mvg

Ondertussen al tandwiel gevonden groter dan T38 ? :-D

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB