Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB Tandwiel bosch motor.

Tandwiel bosch motor.

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht vr 26 apr 2019 10:06
triumph_st Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
janssis werner schreef:
Volgens mij is dit niet aan vervanging toe. Dit tandwiel kan ik nergens vinden . Dit is enkel voor op een Cannondale en staat bijna 1cm naar buiten. Ga het erop wagen en anders een bestellen in de fietsen winkel in de buurt. Zal laten weten of het gelukt is .

Grtjs .

Dit iets? : https://www.cannondale-parts.de/Moterra ... it-Lockrin

Er zijn dus inderdaad Bosch tandwielen met 'offset'.

Bericht vr 26 apr 2019 12:17
janssis werner Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3
Dit ga ik thuis eens bekijken. Alvast bedankt voor de tip. Bij cannondale gebruiken ze een andere aandrijflijn bij de nieuwere modellen en kan dit niet goed zien op gsm.

Grtjs.

Bericht zo 12 mei 2019 15:33
janssis werner Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3
Gisteren cassette en kettingen vervangen,voorste niet. Vandaag getest en alles loopt als een trein.

Grtjs en bedankt voor het advies.

Vorige

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB