Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB E-bike voor woon werk verkeer

E-bike voor woon werk verkeer

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht di 10 apr 2018 18:20
Beuckelaers Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 29" 2017
kenny schreef:
krikke46 schreef:
oke , dan heb ik juist foute info gekregen via fietsbond. sorry!!

De fietsbond heeft gelijk. Dit is nog niet goedgekeurd maar zou tegen de zomer in orde moeten zijn en dan wordt er met terugwerkende kracht vanaf 1 januari betaald. Of zo is mij uitgelegd geweest op het werk.Bij ons in de privé speelt dit echter geen rol omdat ze het gewoon onder fiets rekenen

In het onderwijs is de fietsvergoeding voor speed pedelecs ondertussen goedgekeurd en in werking.

Bericht di 22 mei 2018 16:16
ronimo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Giant Dirt-E+2 / Kona Rove / specialized Turbo Vado 6.0
reSolveMK7 schreef:
Ik heb mij zonet een Giant Dirt-E+ 0 aangeschaft en doe zelf ook ongeveer een 50km per dag naar het werk.
benhier super tevreden van en heb ook door de fietsenwinkel een BIKESPEED RS laten steken waradoor deze ondersteuning geeft tot boven de 25km/u. Top snelheid plat heb ik ongeveer 41 km/u gehaald

Afbeelding
Afbeelding

ik zelf heb een Dirt-E+2 en had hem ook graag een tikkeltje sneller gehad(ondersteuning tot 30km/u)
Trouwens knappe fiets.

Vorige

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB