Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB Problemen EMTB Garantie GIANT !

Problemen EMTB Garantie GIANT !

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

EMTB stoemper Mountainbiker

Ok, maar hoe leg je dan uit dat de nieuwe display die voordien geplaatst was door de dealer geen condens vertoonde na verschillende ritten en de zogezegde nieuwe display door Giant Nederland wel? En ik vind dat na zoveel problemen alles perfect dient te werken. Ze spelen nu duidelijk op verjaring van de garantie! Ik ga normaal gezien nog een 2e EMTB aanschaffen, deze is in principe van de vrouw, maar door al die problemen ben ik er zelf blijven mee rijden. De 2e EMTB wordt zeker GEEN Giant nu!!!

jervanheg Mountainbiker

Mijn bike: KTM Kapoho e-bike
EMTB stoemper schreef:
Ok, maar hoe leg je dan uit dat de nieuwe display die voordien geplaatst was door de dealer geen condens vertoonde na verschillende ritten en de zogezegde nieuwe display door Giant Nederland wel? En ik vind dat na zoveel problemen alles perfect dient te werken. Ze spelen nu duidelijk op verjaring van de garantie! Ik ga normaal gezien nog een 2e EMTB aanschaffen, deze is in principe van de vrouw, maar door al die problemen ben ik er zelf blijven mee rijden. De 2e EMTB wordt zeker GEEN Giant nu!!!

Lees eens je boek van fysica uit het tweede studiejaar door. Als die display een tijdlang in een warme/vochtige omgeving gezeten heeft, en daarna naar een koudere; krijg je condens. Wil je dat weg, leg die display dan in een luchtdichte doos met zo'n silicaat-zakje..
En opnieuw, het is NIET DE FIETS, wel de motor/electronica. Als je nu een ander merk zou kopen - maar met precies dezelfde motor én display, dan riskeer je krak hetzelfde te hebben.

Vorige

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB