Forumoverzicht Productinfo Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB Show your e-mtb

Show your e-mtb

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht zo 02 jul 2017 17:12
snowdiver Mountainbiker

Voor de woon-werk singletracks

Afbeelding

Bericht do 03 aug 2017 12:02
Dunmer Mountainbiker

Mijn bike: Stealth Bomber Bob, DIY project
Hoi allemaal! Ik ben nieuw op het forum.
Hier is mijn zelfbouw hardtail waar ik alles stap voor stap verander naar iets beter.
Het frame, vork en velgen heb ik geplasti dipt voor mijn persoonlijke touch. Ben wel benieuwd hoe lang dat ga blijven hangen. :-)
Verder is mijn drivetrain een 1kw middenmotor dat aan een 52v, 17,5ah 910wh batterij hangt. Het is super heerlijk om ermee te rijden. :-)

Er is nog een cane creek thudbuster LT zadelpen onderweg en later verander ik het stuur naar een iets breder en ergonomischer model.

Ik ga plezier hebben om die topics hier eens door te nemen.:-)

Afbeelding

Bericht zo 06 aug 2017 01:05
reSolveMK7 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Giant Dirt-E+ 0 (2017)
Giant Dirt-E+ 0
Met BikeSpeed RS Chip

Afbeelding
Afbeelding

Bericht do 10 aug 2017 23:41
Macina Freeze Mountainbiker

Hoi allemaal!
Heb eigenlijk onverwachts een e-mtb aangekocht in de maand mei. Na wat rondneuzen op het internet ontdekte ik o.a dit forum. Ben daar ook heel blij mee, ontdekte hier een wereld aan informatie.

Mijn e-mtb is een KTM Macina Freeze, dewelke ik in hoofdzaak gebruik om lange afstanden mee af te leggen langs de baan en liefst onverharde wegen. Zeker nog niet toe aan het zwaardere werk...

Zijn er hier nog KTM rijders aanwezig?

Dank bij voorbaat!
Macina Freeze

Vorige

Keer terug naar Singlespeed, tandem, Fatbike en E-MTB