Gerolstein: 14 tm 17 juli 2011 --- SUMMER edition

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

ok, we brengen hem dan wel mee.

De shirtjes regel ik deze week :wink:
Gebruikersavatar
MartenDC
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 14:55
Rijdt met: Merida HFS 3000
Contacteer:

Bericht door MartenDC »

ben ook ingeschreven :-D (wist lijk wel nie wa ingevuld bij groepsnaam :roll: )
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

heb me ook ingeschreven voor Gerolstein.

Het is mijn eerste keer en ik ben ook alleen...daarenboven ben ik allesbehalve een topmountainbiker met een allesbehalve superfiets, dus ik hoop dat ik daar op mijn plaats ben :(
Gebruikersavatar
MartenDC
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 14:55
Rijdt met: Merida HFS 3000
Contacteer:

Bericht door MartenDC »

clubje schreef:heb me ook ingeschreven voor Gerolstein.

Het is mijn eerste keer en ik ben ook alleen...daarenboven ben ik allesbehalve een topmountainbiker met een allesbehalve superfiets, dus ik hoop dat ik daar op mijn plaats ben :(
nie me inzitten, ik ben ook alleen, daarom da'k mij eb ingeschreven bij shortbike, mss kan 'k keer mountainbikereispartners vinden...:) en ben ook zo genen topper;)
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

Is er al veel volk ingeschreven?
Van welke regio zijn julie allemaal? Kwestie van elkaar al wat te leren kennen en misschien iets af te spreken om samen naar daar te rijden?
Wij zijn met 4 man, regio Leuven. Nog een dikke maand, het begint af te korten...
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

Ik heb mij vorige week ook nog ingeschreven voor deze shortbike en ben ook alleen. Ik ben van Dendermonde en 'k wil gerust afspreken om samen naar ginder te rijden.
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

ik ben van zuid-west-vlaanderen, maar ik heb me ingeschreven voor het busje dat vertrekt in Leuven. Ik vraag me wel af waar ik moet parkeren, want van in mijn studententijd weet ik dat parkeren in Leuven een hel is, vooral voor een viertal dagen...iemand tips?
Gebruikersavatar
MartenDC
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 14:55
Rijdt met: Merida HFS 3000
Contacteer:

Bericht door MartenDC »

ik heb mij ook ingeschreven voor da buske, 'k ben van wortegem-petegem (zuid-oost-vlaanderen tegen west-vl) ik dacht van met de trein naar leuven te gaan, 't is toch nie zo veel bagage denk ik
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Bericht door mtb117 »

hebben jullie al een mail gehad voor dat buske? ik heb nog geen mail gehad
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

clubje schreef:heb me ook ingeschreven voor Gerolstein.

Het is mijn eerste keer en ik ben ook alleen...daarenboven ben ik allesbehalve een topmountainbiker met een allesbehalve superfiets, dus ik hoop dat ik daar op mijn plaats ben :(
Echt niet mee inzitten, Je wordt daar bediend / begleid op de best mogelijke manier. De selectie voor wie welke groep (Snel/gemiddeld/op gemak)vervoegd wordt gemaakt na de eerste beklimming.
Mijn schortbike ervaring is echt ééntje om te herhalen PRACHTIG.
PS voor de mannen die denken dat ze goed kunnen rijden met een MTB en eens een instructeur willen uitdagen----------- DOE HET NIET want die mannen zijn echt sterk/mega technisch en nooit moe. :^o
Gesloten