La Bresse: 10 tm 13 juni 2011 --- 5 jaar ShortBike!

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

La Bresse: 10 tm 13 juni 2011 --- 5 jaar ShortBike!

Bericht door Splenter »

De ShortBike bestemming waar alles mee begon! Ondertussen gaan we voor de 5e keer naar La Bresse. Tijd voor een eerste jubileumeditie.

Jullie worden getrakteerd op 3 splinternieuwe tochten met de allermooiste plekjes van de Vogezen. We halen al onze kennis van de streek boven om er een topeditie van te maken. De afwezigen hebben dus ongelijk.

In La Bresse doen we de hoogste bergen aan uit het ganse ShortBike-aanbod. Met toppen boven 1300m boven de zeespiegel mag je je dan ook verwachten aan lange beklimmingen en dito afdalingen. Ook wie houdt van een technische passage, blijft niet op zijn honger zitten. In elke tocht voorzien we wel een aantal uitdagingen, uiteraard aangepast aan elke niveaugroep.

Op elke bestemming is er ’s avonds na aankomst de mogelijkheid om een ‘avondlijke lus’ te rijden. In La Bresse zijn dit lusjes voor de liefhebbers van ‘technisch’. De reputatie van deze lussen is ondertussen bekend bij de vroegere deelnemers.

Meer info? http://www.ShortBike.be
Kenny_
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 13:46
Rijdt met: Scott Scale 910

Bericht door Kenny_ »

komt deze nog in jll progr te staan want ik zie hem niet of ben ik gewoon te snel :oops:
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

Kenny_ schreef:komt deze nog in jll progr te staan want ik zie hem niet of ben ik gewoon te snel :oops:
Staat er tussen hoor,
en een 2de keer La Bresse begin juli
Gesloten