Forumoverzicht Partnerships - Evenementen Flowtrack Bike Welschbillig (Moezel): 5-8 mei 2011 -- ism Mountainbike.be

Welschbillig (Moezel): 5-8 mei 2011 -- ism Mountainbike.be

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht zo 02 jan 2011 15:28
Speedy G. Mountainbiker

Mijn bike: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL
devil biker schreef:
Speedy G. schreef:
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Heb echt schrik dat ik niet goed genoeg ga zijn om ginder mee naar boven te kunnen enzo.

geen schrik hebben, gewoon doen.
dees is mijn derde keer (sankt wendel en vogezen, nu den deze) en mijn niveau is groen of rood en nog gene ene keer spijt gehad =D>
Het is voor iedereen zijn plezier en geen wedstrijd .

ps: als ge een keer per week op de mtb zit en geregeld vl br of ardenne doet (afstand 45 km of meer) dan lukt dees ook wel :wink:

Zit sinds 17-10-10 terug elke week op de fiets maar ben nog niet naar de Ardennen of dergelijke gegaan om de conditie daar eens echt te peilen.

Ik denk dat het voor mij veiliger is om dit jaar over te slaan en volgend jaar in de bergen te vliegen. :)

Bericht do 06 jan 2011 20:02
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

mijn inschrijving is verzonden =D>

Bericht di 11 jan 2011 15:52
Splenter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: rocky mountain etsx-70

Speedy G. schreef:
devil biker schreef:
Speedy G. schreef:
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Heb echt schrik dat ik niet goed genoeg ga zijn om ginder mee naar boven te kunnen enzo.

geen schrik hebben, gewoon doen.
dees is mijn derde keer (sankt wendel en vogezen, nu den deze) en mijn niveau is groen of rood en nog gene ene keer spijt gehad =D>
Het is voor iedereen zijn plezier en geen wedstrijd .

ps: als ge een keer per week op de mtb zit en geregeld vl br of ardenne doet (afstand 45 km of meer) dan lukt dees ook wel :wink:

Zit sinds 17-10-10 terug elke week op de fiets maar ben nog niet naar de Ardennen of dergelijke gegaan om de conditie daar eens echt te peilen.

Ik denk dat het voor mij veiliger is om dit jaar over te slaan en volgend jaar in de bergen te vliegen. :)

Ik ben er nochtans van overtuigd dat je tegen mei zeker sterk genoeg moet zijn om een shortbike aan te kunnen. Wedden? :wink:

Bericht di 11 jan 2011 19:58
devil biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd team , trek top fuel 8 2010

Hierbij doe ik een oproep naar iemand waarmee ik en mijne bike zouden kunnen carpoolen naar de moezel.

Woon zelf in turnhout

grtz Roel

Bericht di 11 jan 2011 21:42
sn42 Mountainbiker

Mijn bike: granville evo 4
devil biker schreef:
Hierbij doe ik een oproep naar iemand waarmee ik en mijne bike zouden kunnen carpoolen naar de moezel.

Woon zelf in turnhout

grtz Roel

Ik ga normaal met een kameraad van mij en mischien gaat er nog iemand mee en dat moet ik even afwachten en anders valt er wel iets te regelen.
Ik hou u op de hoogte.
grt tino

Bericht ma 28 feb 2011 20:15
bolle. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29
tot wanneer kan je ten laatste inschrijven ?

Bericht ma 28 feb 2011 20:32
Splenter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: rocky mountain etsx-70

zolang er plaats is kun je inschrijven.. :wink: Maar ten laatste een week of 2 voor afreis is toch wel aan te raden.

Bericht wo 09 maart 2011 17:40
Fast-P Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE Reaction SLT 29

Bericht do 10 maart 2011 14:09
Fast-P Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE Reaction SLT 29
Eigenlijk is dit maar een kleine 20 minuten (18km) van Echternach, waar we vorig jaar met mtb.be zijn naartoe geweest.
Wat betekent dat dat in dezelfde streek is en dezelfde lekkere paden! SUPER!

Bericht vr 25 maart 2011 00:50
-JP- Mountainbiker

Mijn bike: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011
Maandag ook eens horen of ik verlof kan krijgen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Flowtrack Bike