Forumoverzicht Partnerships - Evenementen Flowtrack Bike winterberg 03/05/2012 -06/05/2012

winterberg 03/05/2012 -06/05/2012

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.

Moderators: Angelo., Test team

Bericht ma 20 feb 2012 23:11
sofeurken Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene in zwart wit
hoi,de mannen,
als er bikers zijn die kostendelend de verplaatsing naar winterberg willen maken,ik heb nog plaats voor vrij voor 1 of 2 personen(+ 1 fiets)
let me know

Bericht vr 02 maart 2012 16:55
trekkingbiker Mountainbiker

Mijn bike: Merida Matts lite

als de maand mei niet goed uitkomt kan je ook in november met ons mee naar winterberg ... http://www.denatuurvrienden.be/activite ... winterberg

Bericht vr 02 maart 2012 17:26
gTa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Prophet SL
Ik wou op de site even doorklikken naar "prijzen & boeken" maar krijg een Javascript void foutmelding? (kan aan mijn PC op 't werk liggen - geen idee)

Een newbie-vraag nog mbt de inhoud van het weekend. Ik neem aan dat de invulling van het weekend vrij is, of niet? Ik zou namelijk graag een paar dagen bijscholing willen voor freeride. Kunnen er lessen geboekt worden? Hoe gaat dat in z'n werk?

Bericht vr 02 maart 2012 17:42
K2-er Avatar gebruiker
Test team

Mijn bike: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Het is voor drie dagen, dus drie dagen heeft men ritten voorzien, het zou een beetje stom zijn om deze begeleide ritten niet mee te doen want dat is nu net de bedoeling van het weekend en trouwens het sterke punt van Shortbike want de ritten zijn altijd mooi uitgestippeld met prima bevoorrading.

Bericht do 08 maart 2012 15:11
After_Gold Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Stumpjumper Comp Carbon '10

K2-er schreef:
Het is voor drie dagen, dus drie dagen heeft men ritten voorzien, het zou een beetje stom zijn om deze begeleide ritten niet mee te doen want dat is nu net de bedoeling van het weekend en trouwens het sterke punt van Shortbike want de ritten zijn altijd mooi uitgestippeld met prima bevoorrading.

Wie organiseert er die ritten? En wanneer vinden deze plaatst?

Bericht do 08 maart 2012 15:45
K2-er Avatar gebruiker
Test team

Mijn bike: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Shortbike misschien #-o en als je de topictitel leest zie je dat dit doorgaat van 3 tot 5 Mei.

Bericht ma 19 maart 2012 17:20
Flashy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er
Just nieuwe bike binnen voor Winterberg , hopelijk lukt het mij om die bergen op te rijden met de Specialized Epic Comp 29 er (met die dubbele crank ipv trippel???)

Bericht wo 28 maart 2012 19:29
sofeurken Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene in zwart wit
normaal ga da zeker geen probleem zijn met een dubbel blad!
heb over een maand in andalusie gereden met vertanding 38/24 vooraan en ging goed,er zaten ook wel echt steile stukken tussen!heb zelf de stumpjumper carb 29er,ideaal om mee van de rotsen te vliegen!
de plaats(en) om mee te rijden naar winterberg zijn nog steeds vrij!!!

Bericht di 10 apr 2012 19:45
endorfin Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Adventurebybike.be

Samen met k2 zal ik van de partij zijn !

Bericht di 10 apr 2012 20:18
Flashy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er
Vorig jaar Shortbike gedaan in Gerolstein (denk in april) .
Zijn er gasten van dan die nu ook meegaan??
Sofeurke van waar bent u??

Volgende

Keer terug naar Flowtrack Bike