Waar kettingblad voor xo kopen?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- kevx
- Mountainbiker
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
- Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO
Waar kettingblad voor xo kopen?
Men kettingblad is naar vaantjes en ben dus op zoek naar een nieuw.
Had een 39t x9 blad maar zou graag naar 38t gaan.
Met die kl*te steek van 120mm is er weinig of geen keus, TA Specialites Cross is een 38t blad voor de xo/xx groep.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Heb ze gevonden bij Mantel bike parts in Arnhem maar das 1.30u rijden
Had een 39t x9 blad maar zou graag naar 38t gaan.
Met die kl*te steek van 120mm is er weinig of geen keus, TA Specialites Cross is een 38t blad voor de xo/xx groep.
Weet iemand waar je die kan krijgen?
Heb ze gevonden bij Mantel bike parts in Arnhem maar das 1.30u rijden
-
- Mountainbiker
- Berichten: 1408
- Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
- Rijdt met: Cannondale Flash
Ik dacht dat de kit maar sedert enkele weken verkrijgbaar was in den US maar dan enkel in combi met plateau's.
Opgelet 2 niveau's beschikbaar.
X7 en X0, de kwaliteit van de bladen loopt sterk uiteen.
Ook nog eens met of zonder bash ring derbij.
Zoals altijd maakt het gemakkelijk nee dan moeten ze direkt in hun eigen voet schieten en 1000-den variante ervan aanbieden.
Alleen de ster gaan ze waarschijnlijk niet doen, lees te goedkoop
Opgelet 2 niveau's beschikbaar.
X7 en X0, de kwaliteit van de bladen loopt sterk uiteen.
Ook nog eens met of zonder bash ring derbij.
Zoals altijd maakt het gemakkelijk nee dan moeten ze direkt in hun eigen voet schieten en 1000-den variante ervan aanbieden.
Alleen de ster gaan ze waarschijnlijk niet doen, lees te goedkoop
- kevx
- Mountainbiker
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
- Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO
zelf ook pas ontdekt tzal dees worden dan denkhANDYman schreef:http://r2-bike.com/TA-Specialite-Kettenblatt-38Z-LK120
die carbon ti was idd ook een perfecte oplossing maar meer dan 100 eurooos voor een kettingblad das iets teveel vant goeie
mja ik vind da echt straf van sram, das gewoon ne mens kloten eh. Ofwel kunt ge nie lager gaan dan een 39t kettingblad van x9. Dieje 39 is te doen maar zou toch graag een ne 38 proberen.....
en de kwaliteit van x9 daar stel ik me toch ook vragen bij. Ik heb dieje 39t van x9 ongeveer een 4 maand op menne velo zitten. Heeft wel wa kms maar toch nie overdreven veel. (weet nie exact hoeveel)
da blad is dus bijna versleten eh voor sram heb ik altijd met xt gereden en daar kwam ik makkelijke een jaar toe voor iets aan vervanging toe was
Ik vraag me ook af of het wel normaal is da die tanden zo rap krom komen te staan? Ik dacht dat het aan men ketting lag en dat die de tanden op het kettingblad hadden krom gewrongen maar het is omgekeerd. Door dat die tanden bij een klimmeke krom zijn komen te staan is men ketting gewoon uit elkaar gesprongen.... toen ik de tanden op het blad wou rechtwringen braken ze direkt af
marja ander en beter!