Overzicht 29er banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

ik heb gisteren the raven's gestoken 29x2.2 voor in de zandbak in Senegal, ben benieuwd
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

@snellejowan: op mijn scale 29 pro heb ik ralphs liggen 29x2.25 :wink:
snellejowan
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 22:34
Rijdt met: SCOTT Scale 910 - CANYON Grand Canyon AL 29 SLX - LITEVILLE 301 - GT Xizang '97

Bericht door snellejowan »

Idd, de EXO protection versie.
Ik heb er de nieuwe Nozisch ingedaan. Plakkerig spul, hopelijk doet dit zijn werk goed... :drunk:
snellejowan
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 22:34
Rijdt met: SCOTT Scale 910 - CANYON Grand Canyon AL 29 SLX - LITEVILLE 301 - GT Xizang '97

Bericht door snellejowan »

Swannie schreef:@snellejowan: op mijn scale 29 pro heb ik ralphs liggen 29x2.25 :wink:
Ik vind de ruimte tussen band en achterbrug krap bij de Scale Pro 29er met de 2.25 RORO. Heb je bij de 2.25 RARA meer ruimte?
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Ik rij momenteel met de Racing Ralph maar in zeer modderige toestanden heb ik toch iets te weinig grip vind ik. Ik zoek een band die ik kan laten liggen winter en zomer. Ik twijfel tussen de nobby nic en de Rocket Ron.

Of een andere niet-schwalbe band?

Iemand?
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

dan zou ik zeker gaan voor de racing ralph

ik heb sinds vandaag the raven voor en achter liggen en vandaag ferm op de .... gegaan.

toch wennen , super snel bandje maar als voorband een risico dat ik moet leren aanvaarden... :oops:
Gebruikersavatar
dmx
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 13 mar 2006 19:13
Rijdt met: GT Xizang 9r, Slot Inbred 29 SS,

Bericht door dmx »

Vandaag voor de eerste keer met andere banden dan de Racekings gereden op mijnen Inbred, vooraan Rocket Ron 2,25 en achteraan Aspen 2,1. Zijn wel wa lichter maar moeten minimum 2 bar hebben om nie door te slaan, bij de RK kon ik met 1,5 bar rijden. In't begin zat ik mezelf te vervloeken da ik gewisseld had maar na een beetje gewenning viel 't toch al wa mee... Gewicht RK 670 , RoRo 560, Aspen 540
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Hans wynants schreef:dan zou ik zeker gaan voor de racing ralph

ik heb sinds vandaag the raven voor en achter liggen en vandaag ferm op de .... gegaan.

toch wennen , super snel bandje maar als voorband een risico dat ik moet leren aanvaarden... :oops:
Bedoel je de rocket ron? Ik rij nu met de RaRa...
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

Edlisjas schreef:
Hans wynants schreef:dan zou ik zeker gaan voor de racing ralph

ik heb sinds vandaag the raven voor en achter liggen en vandaag ferm op de .... gegaan.

toch wennen , super snel bandje maar als voorband een risico dat ik moet leren aanvaarden... :oops:
Bedoel je de rocket ron? Ik rij nu met de RaRa...
ai... ja ik bedoel idd de rocket ron ipv da racing ralph
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

snellejowan schreef:
Swannie schreef:@snellejowan: op mijn scale 29 pro heb ik ralphs liggen 29x2.25 :wink:
Ik vind de ruimte tussen band en achterbrug krap bij de Scale Pro 29er met de 2.25 RORO. Heb je bij de 2.25 RARA meer ruimte?
Veel ruimte is er ni over, tzijn mn winterbanden.
Binnen enkele weken gaan mn goedweerbanden er op.
Voor: bontrager xr1 team issue 29x2.0 achter: bontrager 29-0 team issue 29x1.9 superbandjes! Genoeg grip, ook in dardenne, licht, makkelijk tubeless te leggen en goedkoop :wink:
Plaats reactie