SHOW YOUR 29ER

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Thomas96 schreef:Hoelang is die zadelpen wel niet? :-D
Dat valt heel goed, mee, zal ongeveer iets meer dan de helft uitsteken...frame is een small...
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

scott spark expert 29er

Bericht door koenvools »

Vers van bij de fietsenhandelaar: Scott Spark Expert 29er

upgrades:
*selle italia slr xp carbonio
*American Classic 29 Race wielset (op foto nog originele wielset)

Afbeelding
Afbeelding[/b]
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Knik in de zadelbuis vind ik minder. Verder zeer geslaagd.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

Dr.Gonzo schreef:Knik in de zadelbuis vind ik minder. Verder zeer geslaagd.
dat heeft scott al (veel) te lang.
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Bericht door stef j. »

WorkZ schreef:
El Perro Diablo schreef:
WorkZ schreef: Mister P, zie niet direkt in waarom je't balhoofd zo niet zou kunnen afstellen...
Omdat ge dat sterreke in samenwerking met dat plaatje op uw stuurpen niet kunt aantrekken, dat plaatje valt in de kroonplaat....

Als ge ne XL lefty pakt, en ne fiets met een heel klein stuurbuiske, en ge fabriceert zelf een plaatje, dan nog niet, omdat die kroonplaat niet los van de vorkpoot beweegt....helaas....
Ge hebt nen 1 1/8 lefty for all adapter, en de bovenste klem van de lefty. Daartussen zit die ring die 't verschil in diameter opvangt tussen die twee. Als ge hierbovenop e ringske zet van 5mm hoog, en daarop uw topcap om de 't spel aan te trekken... Moet toch werken...

Wat zie ik over 't hoofd 8)
Niks, klopt als een bus!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

stef j. schreef:
WorkZ schreef:
El Perro Diablo schreef: Omdat ge dat sterreke in samenwerking met dat plaatje op uw stuurpen niet kunt aantrekken, dat plaatje valt in de kroonplaat....

Als ge ne XL lefty pakt, en ne fiets met een heel klein stuurbuiske, en ge fabriceert zelf een plaatje, dan nog niet, omdat die kroonplaat niet los van de vorkpoot beweegt....helaas....
Ge hebt nen 1 1/8 lefty for all adapter, en de bovenste klem van de lefty. Daartussen zit die ring die 't verschil in diameter opvangt tussen die twee. Als ge hierbovenop e ringske zet van 5mm hoog, en daarop uw topcap om de 't spel aan te trekken... Moet toch werken...

Wat zie ik over 't hoofd 8)
Niks, klopt als een bus!

DUS, gij kunt de onderste en bovenste kroonplaat, die vast op de vorkbuis zitten, samendrukken om de kopserie af te stellen, met de stuurpen ertussen, laat me daar ne keer ne foto van zien????

't Werkt NIET......
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

stef j. schreef:
WorkZ schreef:
El Perro Diablo schreef: Omdat ge dat sterreke in samenwerking met dat plaatje op uw stuurpen niet kunt aantrekken, dat plaatje valt in de kroonplaat....

Als ge ne XL lefty pakt, en ne fiets met een heel klein stuurbuiske, en ge fabriceert zelf een plaatje, dan nog niet, omdat die kroonplaat niet los van de vorkpoot beweegt....helaas....
Ge hebt nen 1 1/8 lefty for all adapter, en de bovenste klem van de lefty. Daartussen zit die ring die 't verschil in diameter opvangt tussen die twee. Als ge hierbovenop e ringske zet van 5mm hoog, en daarop uw topcap om de 't spel aan te trekken... Moet toch werken...

Wat zie ik over 't hoofd 8)
Niks, klopt als een bus!
En hoe gaat gij die bus aantrekken?????

Den adapter zorgt, dat ge de vork in een niet C'Dell frame kunt steken, niet voor een wonder, WAT ge tussen de 2 kroonplaten steekt, dat maakt niet uit, maar hoe gaat ge 2 kroonplaten aantrekken, die vast op de buis zitten????

Moesten de kroonplaten, zoals bij ne moto, gevezen zitten op de vorkpoten, dan klopt het, helaas speculaaspasta.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Perro , nu krijgt ge eens een antwoord dat op uw niveau ligt , en nu gade gij plots serieus doen #-o .
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: scott spark expert 29er

Bericht door SD2E »

koenvools schreef:Vers van bij de fietsenhandelaar: Scott Spark Expert 29er

upgrades:
*selle italia slr xp carbonio
*American Classic 29 Race wielset (op foto nog originele wielset)

Afbeelding
Afbeelding[/b]
Terug een lekkere fiets 8)

Komt je met zo een schuine zadelbuis niet te snel te ver achter je trapas, je hebt ook nog een zadelpen met setback?
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Supernaut schreef:Perro , nu krijgt ge eens een antwoord dat op uw niveau ligt , en nu gade gij plots serieus doen #-o .
Just is just.

Vermits ik ALLES beter weet, dult ik géén tegenspraak, tenzij met foto's als bewijs voor 't tegendeel. :evil:
Plaats reactie