SHOW YOUR 29ER

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
vdvalain
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: do 24 sep 2009 16:05
Rijdt met: Zannata 29er , KTM Myroon 29 Prestige
Contacteer:

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door vdvalain »

Mijnen =D> nieuwen 29er er ook es opzetten he :drunk: , ik ben er toch content van :bounce:



Afbeelding

=P~
[-o< [-o<
Gebruikersavatar
glimburger
Mountainbiker
Berichten: 547
Lid geworden op: wo 02 jun 2010 06:11
Rijdt met: Specialized T.LEVO expert
Contacteer:

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door glimburger »

Gewoon een kiekje van bij het begin van mijn avondritje van zonet...
Afbeelding
Gebruikersavatar
HolsbeekxG
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 04 jan 2012 23:07
Rijdt met: Cube Elite C:68 Race / Specialized Crux / Specialized Venge / Specialized Tarmac

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door HolsbeekxG »

glimburger schreef:Gewoon een kiekje van bij het begin van mijn avondritje van zonet...
Afbeelding
Zeer knap!!
Gebruikersavatar
HolsbeekxG
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 04 jan 2012 23:07
Rijdt met: Cube Elite C:68 Race / Specialized Crux / Specialized Venge / Specialized Tarmac

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door HolsbeekxG »

Hierbij mijne Stumpjumper HT Comp. Op de banden na, nog volledig standaard.
Na periode van afwezigheid wegens blessureleed toch terug de moraal gevonden. Morgen een eerste rit!!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door whaleshark »

glimburger schreef:Gewoon een kiekje van bij het begin van mijn avondritje van zonet...
Afbeelding

zeer mooie foto
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door davefsr »

HolsbeekxG schreef:Hierbij mijne Stumpjumper HT Comp. Op de banden na, nog volledig standaard.
Na periode van afwezigheid wegens blessureleed toch terug de moraal gevonden. Morgen een eerste rit!!

Afbeelding

Afbeelding

terug Speci? die gaat toch zo wit ni blijven mag ik hopen :lol: ferme bike btw
Thomas1997
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 07 jul 2013 17:04
Rijdt met: Specialized Crave Pro 2015

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door Thomas1997 »

HolsbeekxG schreef:Hierbij mijne Stumpjumper HT Comp. Op de banden na, nog volledig standaard.
Na periode van afwezigheid wegens blessureleed toch terug de moraal gevonden. Morgen een eerste rit!!

Afbeelding

Afbeelding
En hoe rijdt hij? Ben van plan mij ook zo ene te kopen :-D
Maar twijfel nog voor de carbon versie of niet... :-k
Gebruikersavatar
HolsbeekxG
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 04 jan 2012 23:07
Rijdt met: Cube Elite C:68 Race / Specialized Crux / Specialized Venge / Specialized Tarmac

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door HolsbeekxG »

Thomas1997 schreef: En hoe rijdt hij? Ben van plan mij ook zo ene te kopen :-D
Maar twijfel nog voor de carbon versie of niet... :-k
Heb de budgettaire afweging gemaakt tussen de carbon en de alu versie, er zat geloof ik 600 euro verschil tussen. De afmontage is volgens mij gelijkwaardig, de carbon heeft XT achterderrie en SLX shifters terwijl de alu een X9 achteraan heeft en X7 shifters. Op termijn ga ik die 600 euro die ik niet aan de carbonversie gegeven heb spenderen aan andere shifters (wrrs X9) en lichtere wielen (ZTR Crest met DT350 of 240 naven).

Hij is een pak stijver en wendbaarder dan mijn vorige bike, een Cube Reaction Pro 29 van 2013/2014 (ook alu). In theorie zal de carbonversie nog stijver zijn en is hij alleszins lichter. Heb er in de winkel ene vast gehad en is toch wel een merkbaar verschil.

Tot nu (nog maar een dikke 200km mee gebold) zeer tevreden en de kleurencombinatie is mijn inziens in het echt beter geslaagd dan op de foto.
primuske
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 okt 2013 13:12

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door primuske »

Hierbij ook wat foto's mijn Focus Raven 29R.
Van de originele onderdelen schiet er eigenlijk maar enkel de XT groep meer over. Totale gewicht ligt net onder de 10kg

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Thomas1997
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 07 jul 2013 17:04
Rijdt met: Specialized Crave Pro 2015

Re: SHOW YOUR 29ER

Bericht door Thomas1997 »

HolsbeekxG schreef:
Thomas1997 schreef: En hoe rijdt hij? Ben van plan mij ook zo ene te kopen :-D
Maar twijfel nog voor de carbon versie of niet... :-k
En hoe bevallen de remmen? Magura MTS, heb gelezen dat het MT4 remmen zijn maar dan speciaal voor Specialized gemaakt

Heb de budgettaire afweging gemaakt tussen de carbon en de alu versie, er zat geloof ik 600 euro verschil tussen. De afmontage is volgens mij gelijkwaardig, de carbon heeft XT achterderrie en SLX shifters terwijl de alu een X9 achteraan heeft en X7 shifters. Op termijn ga ik die 600 euro die ik niet aan de carbonversie gegeven heb spenderen aan andere shifters (wrrs X9) en lichtere wielen (ZTR Crest met DT350 of 240 naven).

Hij is een pak stijver en wendbaarder dan mijn vorige bike, een Cube Reaction Pro 29 van 2013/2014 (ook alu). In theorie zal de carbonversie nog stijver zijn en is hij alleszins lichter. Heb er in de winkel ene vast gehad en is toch wel een merkbaar verschil.

Tot nu (nog maar een dikke 200km mee gebold) zeer tevreden en de kleurencombinatie is mijn inziens in het echt beter geslaagd dan op de foto.
Plaats reactie