Slicks

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
DonJos
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 22 dec 2014 13:56
Rijdt met: Trek Superfly 7

Slicks

Bericht door DonJos »

Ik wil binnenkort eens op de baan gaan rijden en ik had dus graag slicks gekocht. Nu vind ik heel veel op het internet maar ik geraak er niet uit. Ik heb een 29’er.. Iemand die mij kan helpen?
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Slicks

Bericht door tek-zotic »

big apples of super moto's ideaal
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: Slicks

Bericht door prideandglory1891 »

Zal het echt veel uitmaken als je bvb een Schwalbe thunder burt neemt, of een Specialized renegade neemt ipv een slick qua rolweerstand?
Dan kan je eventueel nog nu en dan eens een offroad paadje meenemen en heb je nog deftige grip.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: Slicks

Bericht door J.E. »

prideandglory1891 schreef:Zal het echt veel uitmaken als je bvb een Schwalbe thunder burt neemt, of een Specialized renegade neemt ipv een slick qua rolweerstand?
Dan kan je eventueel nog nu en dan eens een offroad paadje meenemen en heb je nog deftige grip.
Een (eventueel versleten) Racing Ralph bolt schitterend on road...!
DonJos
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 22 dec 2014 13:56
Rijdt met: Trek Superfly 7

Re: Slicks

Bericht door DonJos »

Ik heb er van Bontrager ondertussen. Ik weet de juiste naam niet meer, maar ze bollen echt wel hemels zalig!

Toertocht op de baan meegereden in Tongeren. 100 km en 29 gemiddeld. Wel veel in het wiel gehangen maar het ging super.
quixta
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: do 30 okt 2008 10:04
Rijdt met: Scott CROSS 10

Re: Slicks

Bericht door quixta »

heb begin juni Swalbe Kojaks er opgelegd en 7 bar er in , als je die aanraakt een gevoel van een soort gom , in juni een paar cols in Zwitserland mee gereden en nu in juli de Tourmalet en Glandon plus nog wat kleinere klimmetjes en dus ook afdalingen en zeer tevreden , verleden jaar de Swalbe motobanden maar die liepen minder snel , met de Kojaks zeer snelle afdalingen gedaan en zeer tevreden , hoe snel ze gaan slijten geen idee , ook geen ervaring op natte wegen , alle dagen temperaturen gehad van meer dan 30 graden
egied
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: za 08 apr 2006 21:29

Re: Slicks

Bericht door egied »

Vittoria roadster 1.5 in 29''
Top,voor minder dan 20 eu bij een grote fietszaak in aalst. :-D
Plaats reactie