Niner day 29-9

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Niner day 29-9

Bericht door El Perro Diablo »

Vermits het enkel voor de 29'rs en meer specifiek de NINERS is post ik het hier maar:

Op 29/09/2013 zal de eerste Benelux Niner Day plaatsvinden.
Plaats van het gebeuren is Oignies-en-Thiérache (tussen Olloy-sur-Viroin en Fumay, nabij de Franse grens).
Voor de eigenaars van een Niner is de deelname gratis, eigenaars van een ander merk betalen 29 Euro.
Deze prijs omvat het deelnemen aan de tocht, bevoorradingen, maaltijden en drank.
Het vertrek is om 9.09u en de plaats van afspraak is: Rue de l'Hamérienne, 5670 Oignies-enThiérache.
Meer info op 0472/60.54.06
Pedal Damn It.


Diegenen die nog rap ne deal willen doen, de rode "Hot Shemale" frames zijn in de aanbieding momenteel.....

-20% (als je kan bewijzen met foto dat je vroeger een vrouw was zelfs -25%)
Laatst gewijzigd door El Perro Diablo op vr 13 sep 2013 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: Niner day 29-9

Bericht door R1ALAIN »

Leuk. Welke tocht doen we, hoe inschrijven, waar melden dat je blijft etenen me hoeveel personen?
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Niner day 29-9

Bericht door El Perro Diablo »

Der is des morgens en 's namiddags een tochtje gepland, +_ 30km....op en door Frankrijk (we zitten pal op de grens).

Als ge hier laat weten dat ge komt....dan regel ik de rest wel, min of meer....dat er genoeg varken op den BBQ ligt en en er genoeg bier is.

Als ge per force Isostar wil drinken, zelf meebrengen aub.....('t is géén koers, gewoon ne gezellige dag....)


Andere merken zullen ter plekke afgezeken worden door den uberzeikert:

Afbeelding
Gebruikersavatar
go2go2
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: za 11 nov 2006 11:18
Rijdt met: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: Niner day 29-9

Bericht door go2go2 »

Leuk initiatief! Go NiNER !

Alleen, als ge het doet voor de BeNelux, organiseer het dan ergens meer centraal. Voor mij zou het al meer dan 2 uren zijn en ik vind het al te ver. Wat moet het dan niet zijn voor die mensen die nog meer noordelijk wonen.

Maar verder alle sympathie. 't amusement!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Niner day 29-9

Bericht door El Perro Diablo »

Centraal voor Belgie en Nederland, dwz ergens boven Eindhoven dan????

Géén slecht idee, als Niner ook stadsfietsen gaat maken, maar voorlopig hebben we de voorkeur gegeven aan een gebied waar ge deftig kunt MTB'en, en waar we alle acomodatie hebben om zo'n eventje te doen....stel dat we Houffalize hadden genomen, toch "het mekka", dat is voor de meesten ook minimum 2 uur rijden....om u ne dag te amuseren....
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Re: Niner day 29-9

Bericht door MirFlash »

+1 voor Eindhoven #-o

Hopelijk komen er andere merken, dat uw "mean machine" wat werk krijgt, en de lachspieren ook.

PS: Alhoewel ik hem alleen zien liggen em op z'n szozeke :-k
Gebruikersavatar
wal
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jan 2010 10:44
Rijdt met: niner mcr Santa Cruz Highball

Re: Niner day 29-9

Bericht door wal »

El Perro Diablo schreef:Centraal voor Belgie en Nederland, dwz ergens boven Eindhoven dan????

Géén slecht idee, als Niner ook stadsfietsen gaat maken, maar voorlopig hebben we de voorkeur gegeven aan een gebied waar ge deftig kunt MTB'en, en waar we alle acomodatie hebben om zo'n eventje te doen....stel dat we Houffalize hadden genomen, toch "het mekka", dat is voor de meesten ook minimum 2 uur rijden....om u ne dag te amuseren....
RLT9 ideale fiets voor de urban jungle en erbuiten. :-D
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Re: Niner day 29-9

Bericht door pieterp »

Den datum is wel goed gekozen ;-)
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Niner day 29-9

Bericht door El Perro Diablo »

pieterp schreef:Den datum is wel goed gekozen ;-)

Mét bijbedoeling.....9-11 was al een event trouwens...
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Niner day 29-9

Bericht door kawa »

El Perro Diablo schreef:Centraal voor Belgie en Nederland, dwz ergens boven Eindhoven dan????

Géén slecht idee, als Niner ook stadsfietsen gaat maken, maar voorlopig hebben we de voorkeur gegeven aan een gebied waar ge deftig kunt MTB'en, en waar we alle acomodatie hebben om zo'n eventje te doen... .

Stadsfietsen, stadsfietsen?? :-" Zo'n 40km ten zuiden van Eindhoven zijn anders plekskes genoeg die MTB-waardig zijn. :-)
Voor mij is het ook te ver rijden, als het volgende keer wat dichter bij huis zou zijn ...


Centraal in de Benelux, dan lijkt mij de omgeving rond Luik of zelfs Limburg zeker het overwegen waard.
Plaats reactie