Vraagje ivm 29" wielen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
xfredericox
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 07 mar 2017 20:25

Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door xfredericox »

Excuseer me als dit een noob vraag is, maar goed ik begrijp iets niet helemaal.
Ik heb gisteren mn nieuwe 29" ontvangen (Cube Reaction Pro, niks bijzonders) en merk dat onder een bepaalde hoek mijn schoen en wiel botsen met elkaar.

Afbeelding

Is dit normaal? Ik zie waarschijnlijk iets voor de hand liggends over t hoofd?

En ja verkeerde schoen :-)
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door BertG »

Als uw wiel in die positie komt tijdens het fietsen dan heb je waarschijnlijk grotere problemen dan je schoen die je wiel raakt.
xfredericox
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 07 mar 2017 20:25

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door xfredericox »

Hmm ze hebben de voorvork dus achterstevoren gemonteerd... Valt mij nu op. Werd mij zo 'rijklaar' geleverd. Knap werk...
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door BertG »

Ik weet nu niet of je er mee aan het lachen bent maar vork staat inderdaad in verkeerde richting, kan zijn om plaats te besparen in de doos.
xfredericox
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 07 mar 2017 20:25

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door xfredericox »

Is ondertussen al gecorrigeerd, maar voor een speciaalzaak is dit toch echt wel marginaal... Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
xfredericox
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 07 mar 2017 20:25

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door xfredericox »

Zal de chauffeur geweest zijn die vlugvlug het stuur heeft 'rechtgezet'. Maar dan naar de verkeerde kant gedraaid. Nu gelukkig geen man overboord, voor tzelfde geld was ik daar mee gaan rijden... :oops:
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Vraagje ivm 29" wielen

Bericht door frits motaar »

Dat zie je toch op het eerste zicht, want de kabels zijn dan rond het balhoofd gedraaid...of ze hebben het stuur gecorrigeerd op de voorvork, dat maakt het nog erger dan, de domheid om zo iets te monteren...
Plaats reactie