bikepartner omgeving Hasselt,

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

bikepartner omgeving Hasselt,

Bericht door kristofbomans »

Zijn er geen mountainbikers die op een of andere hogeschool of unief zitten in Diepenbeek en samen wat kilometers op de weg of int bos willen afhaspelen?
Gast

campus diepenbeek

Bericht door Gast »

Ja ik ben luc student en mountainbiker en ik wil zeker wat kilometers afhaspelen
Ik weet natuurlijk niet wie gij zijt, maar zaterdag de 18de zijn we met luc, hl en phl in de voeren gaan rijden.
Ge laat maar iets weten wil je eens gaan fietsen

groeten
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Re: campus diepenbeek

Bericht door eekhoorn »

Willem Voeten schreef:Ja ik ben luc student en mountainbiker en ik wil zeker wat kilometers afhaspelen
Ik weet natuurlijk niet wie gij zijt, maar zaterdag de 18de zijn we met luc, hl en phl in de voeren gaan rijden.
Ge laat maar iets weten wil je eens gaan fietsen

groeten
joow willem,
tim hier
sorry da k ter zaterdag nie bij was, ma ik kon nie onder de scouts activiteit uit en ik heb u niemeer gezien om het te zeggen
wast goed geweest?

zal u één van dees nog wel es zien, de groeten
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

ahja, ik ben ook luc student en ook altijd te vinden voor een toerke
wel ter bij vertellen da ik geene competitiemens ben he
Gast

mountainbike luc

Bericht door Gast »

De tocht was enorm goed meegevallen