bikepartner omgeving Hasselt,

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

bikepartner omgeving Hasselt,

Bericht door kristofbomans »

Zijn er geen mountainbikers die op een of andere hogeschool of unief zitten in Diepenbeek en samen wat kilometers op de weg of int bos willen afhaspelen?
Gast

campus diepenbeek

Bericht door Gast »

Ja ik ben luc student en mountainbiker en ik wil zeker wat kilometers afhaspelen
Ik weet natuurlijk niet wie gij zijt, maar zaterdag de 18de zijn we met luc, hl en phl in de voeren gaan rijden.
Ge laat maar iets weten wil je eens gaan fietsen

groeten
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Re: campus diepenbeek

Bericht door eekhoorn »

Willem Voeten schreef:Ja ik ben luc student en mountainbiker en ik wil zeker wat kilometers afhaspelen
Ik weet natuurlijk niet wie gij zijt, maar zaterdag de 18de zijn we met luc, hl en phl in de voeren gaan rijden.
Ge laat maar iets weten wil je eens gaan fietsen

groeten
joow willem,
tim hier
sorry da k ter zaterdag nie bij was, ma ik kon nie onder de scouts activiteit uit en ik heb u niemeer gezien om het te zeggen
wast goed geweest?

zal u één van dees nog wel es zien, de groeten
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

ahja, ik ben ook luc student en ook altijd te vinden voor een toerke
wel ter bij vertellen da ik geene competitiemens ben he
Gast

mountainbike luc

Bericht door Gast »

De tocht was enorm goed meegevallen
We waren met 10 man (eigenlijk 8 en 2 dames). Perfecte groep, prachtig parcours met stevige hellingen en snelle afdalingen. We hadden ook zeer veel geluk met het weer. Er was amper modder op het parcours, dus het ging heel snel. Echt, dit wil ik nog eens doen. Misschien eens door de week. Dan kan meer volk mee, maar de groep gaan we niet te groot maken.

Groeten,

Willem
Gebruikersavatar
Mr. Wallace
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 28 okt 2003 22:45
Rijdt met: Orbea Zenit
Contacteer:

Re: mountainbike luc

Bericht door Mr. Wallace »

Willem Voeten schreef:De tocht was enorm goed meegevallen
We waren met 10 man (eigenlijk 8 en 2 dames). Perfecte groep, prachtig parcours met stevige hellingen en snelle afdalingen. We hadden ook zeer veel geluk met het weer. Er was amper modder op het parcours, dus het ging heel snel. Echt, dit wil ik nog eens doen. Misschien eens door de week. Dan kan meer volk mee, maar de groep gaan we niet te groot maken.

Groeten,

Willem
Inderdaad, 't was heel tof. Ben ook student op het LUC dus, en ik rijd veel met koersfiets en heb de laatste tijd de smaak te pakken van het MTBen !
Verwittig maar wanneer!
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

niet te geloven,
ik zit ook hier ik diepenbeek, op de khlim
en een fanatiek mountainbiker, ik heb nog zitten twijfelen om mee te gaan naar de Voeren, maar uiteindelijk niet gedaan, ik dacht dat zal wel es niks zijn. blijkelijk heb ik me dus vergist
anayway, ik heb wel eens zin om te rijden hier,
weet er iemand hier in de buurt soms iets om te mountainbiken?
met de koersfiets of de mountainbike maakt niet uit
Peejke
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 sep 2004 07:43
Rijdt met: Thompson Mach5 "TT" Alivio

Beginner gezocht regio Zonhoven ....

Bericht door Peejke »

Hallo,

Ik ben dus op zoek naar een bikepartner in de regio zonhoven. Wel wil ik benadrukken dat ik echt wel een beginner ben. Hopelijk heb ik vandaag of morgen mijn splinternieuwe bike en dat zal zo ongeveer de eerste keer zijn dat ik dan een ruwer parcours dan de openbare weg berijd ....

P.
gbart
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 25 sep 2004 20:52
Rijdt met: scott strike carbon

omgeving hasselt

Bericht door gbart »

nu de zomer voorbij gaat de tennis racket in de hoek en komt de mtb weer van stal.
alleen is ook maar alleen en daarom vraag ik hier of er nog andere rijders
uit de omgeving van hasselt zijn om samen de limburgse zondagsritten te doen. meestal ga ik voor de 40 km. ik rij op een fs van scott en ik heb reeds enkele jaren ervaring, maar nooit de 'drive' om het enkele weken na elkaar vol te houden. vandaar deze vraag om samen meer motivatie te kweken
Gebruikersavatar
xsenna578
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 29 jul 2004 19:41
Rijdt met: specialized epic/trek8500

Bericht door xsenna578 »

morgen namiddar kun je mee als je wil
terril in genk
Plaats reactie