MTB Club in de buurt van Zottegem/Oosterzele

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

MTB Club in de buurt van Zottegem/Oosterzele

Bericht door freezy »

ik zoek een mtb club in de buurt van Oosterzele of Zottegem, ik ben van Balegem...
Ik was dit jaar bij een WTC en die rijden altijd zondagmorgen dus dat paste al niet goed (zie reden hieronder)
Maar vooral: het MTB'en zegt mij veel meer, er is meer sfeer, veel leuker, het technische, de natuur...

bedoeling is om in het weekend de TT's mee te rijden
- van oktober tot maart kan ik op zaterdag en zondag
- van maart tot oktober kan ik enkel de zaterdag

ik werk ook in een nachtploeg (werken tot 5u15), dus biken op zaterdag is bij mij meestal na 10u starten, ik kan vroeger maar dan ligt mijn snelheid al direct een paar km/h lager :D...
dus liefst ook een club waar geen verplichtingen zijn, bvb minimum 15 keer meerijden of ge moet meer betalen [-X
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Hey freezy,

Ikzelf ben ook aangesloten bij een WTC. Zo kan ik 's zomers paar ritjes meerijden op de weg en 's winters rijden we tt's, samen met m'n broer(den doorbijter). Daar heb ik eigenlijk geen club voor nodig. We rijden de tt's die we zelf willen. Zijn mekaar beetje waard, dus meestal ook zelfde snelheid. Heeft er eentje een mindere dag, passen we onze snelheid wat aan. Moeten we wat vroeger of later vertrekken geen probleem. We rijden meestal samen met de wagen als dit kan. Dus eigenlijk de ideale manier om tt's te rijden. Geen verplichtingen. In groep lijkt het ook veel moeilijker, wachten op elkaar na iedere zware strook, bij lekke band ofzo.
Via de WTC heb ik ook m'n uitrusting.
Trouwens ik denk dat mountainbike meer een individuele sport is.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

beste bikers, Sluit je aan bij ons. Clubje moet nog gesticht worden maar met betrowbaar volk als jullie heb ik een pak werk minder das 1 en jullie hebben er een pak bikers bij. we zouden dan zeker al met 10 manschappen zijn. Zou echt fantastich zijn.
En Bart, zouden ook dan een lokaal hebben voor enkele aktivitieten te organiseren.
Ik zie dat zeker zitten met jullie daarbij. Bedenk het eens. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Cokeske
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 14 okt 2004 09:36
Rijdt met: Thompson Challenge XC (Deore)

Bericht door Cokeske »

kzou da eigenlijk ook wel zien zitten een mtb-club waarbij ik me kan aansluiten
hoeft in feite niet meteen, want ik ben nog maar beginnend biker, dus moet zeker nog heel wat trainen, maar lijkt me interessant dat ik heel wat nuttige tips zou kunnen krijgen van andern
dus als ik ergens een clubje in de buurt zou vinden (woon ook in de buurt van Zottegem)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

beethoven schreef:beste bikers, Sluit je aan bij ons. Clubje moet nog gesticht worden maar met betrowbaar volk als jullie heb ik een pak werk minder das 1 en jullie hebben er een pak bikers bij. we zouden dan zeker al met 10 manschappen zijn. Zou echt fantastich zijn.
En Bart, zouden ook dan een lokaal hebben voor enkele aktivitieten te organiseren.
Ik zie dat zeker zitten met jullie daarbij. Bedenk het eens. Rudy VdE.
gent is mij te ver en ik rij daar zo goed als nooit... mijn 'bike-gebied' ligt de kanten van zottegem-brakel...
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

ja, juist maar we zouden zeker die streek ook op komen. Wie beweert van niet. Niets staat al vast maar ik denk er wel aan die streken ook aan te doen. En wat de programmatie betreft TT, blijkbaar lopen die niet ver uiteen van de mijne, we komen elkaar toch bij regelmaat tegen, en met een groep van 10 bikers moet je zeker iemand vinden van jou niveau of evenaardig dus dacht ik. daarom dat ik het voorstelde en ook omdat we vrienden zijn. Meerdere bedoelingen had ik wel niet, kunnen we elkaar nog tegenkomen of zelfs samen werken in de toekomst. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

freezy, misschien de Free Riders van Zottegem ?
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 145#125145
Plaats reactie