MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
NetWave
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 08 mei 2009 22:03
Rijdt met: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Bericht door NetWave »

In dit topic moet ik toch ook iets posten...!

Ooit een mountainbike gekocht (Specialized rockhopper FSR XC van 2003 dacht ik) maar er nooit echt veel mee gedaan. Om wat aan mijn conditie te doen (ik ben een luie IT-er van 33) wil ik er eindelijk serieus mee starten.

Om wat conditie op te bouwen, rij ik nu de vaste routes in de buurt (Dessel, Kasterlee, Galbergen).

Ik ben trouwens van Achterbos.

Hier en in de andere topic lees ik veel over clubs in Mol. Maar zijn de meeste clubs geen baanrijders die in de winter gaan MTB'en? Baanrijden interesseert me totaal niet.
adil
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:29
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 disc

Balen, mol

Bericht door adil »

Ik ben een klein half jaar geleden gestart met mtb indien er mensen interesse hebben om ne keer samen te fietsen/touren regio Balen Mol laat maar iets weten ben 32 jaar.... :bounce:
kilbane
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 13:05
Rijdt met: granville evo m+

Bericht door kilbane »

woon sinds een jaar ook in balen, en biken met een groepke lijkt me wel wat! nu ga ik soms die officieus uitgepijlde toer in de most wel eens rijden, maar wat variatie dringt zich op :-)

zou wel eens richting mijnterril ofzo willen maar ken niet veel paadjes in de buurt

misschien eens afspreken om een toerke te gaan rijden? 8)
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Toon schreef:
farmer/cowboy schreef:De laatste zes weken +/- 20 uurkes per dag op den trekker gezeten, dan hebde nie veel tijd om te forummenétoon.... 8-[

p.s. Is uw kot al af??? :wink: :wink:
Af af... :roll:
We wonen er toch al nen tijd in ja :wink:

Wij (de Sven en ikke) rijden tegenwoordig dikwijls met nen hoop van hier in Olmen mee.
Maar we zouden eigenlijk nog eens moeten afspreken om nog eens een toerke samen te doen he.
Geldt da aanbod nog Toon?
James Jeuris
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 aug 2009 11:52
Rijdt met: cube reaction 2012 gts slt

Bericht door James Jeuris »

hey,

gaan jullie nu samen fietsen of is er iemand van mol die het is ziet zitten om te graan rijden? ik zelf ben van Meerhout en 21j. en zoek iemand om van bij te leren want doe het zelf nog niet lang.


grtz!
Kustom Koen
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 01 sep 2009 20:10
Rijdt met: Eigen creatie :)

Bericht door Kustom Koen »

Ik ben van geel james, tegen winkelomheide. Je mag met mij altijd meerijden.
Helaas kan ik niet zeggen dat ik op regelmaat rijd. Als ik tijd heb savonds dan ga ik nog vlug een toer doen. Op maandag gebeurd het ook nog al eens dat ik een grote toer ga doen want dan is de zaak gesloten en kan ik er wel eens tussenuit als ik niet naar klanten ga.
James Jeuris
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 aug 2009 11:52
Rijdt met: cube reaction 2012 gts slt

Bericht door James Jeuris »

hey, ok super!

we moeten dan eens afspreken. ho spreken we het beste af dan als we gaan ? via deze site of gsm... ?

ben nog niet lang bezig maar met de conditie gaat het wel denk ik. (heb me nog niet echt kunnen vergelijke met iemand die het al lang/langer doet)

grtz! James
Kustom Koen
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 01 sep 2009 20:10
Rijdt met: Eigen creatie :)

Bericht door Kustom Koen »

kan via gsm, zie pm.

Lang ben ik ook nog niet bezig, heb in mei mijn fiets gekocht en heb sindsdien een 1000km gereden.
James Jeuris
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 aug 2009 11:52
Rijdt met: cube reaction 2012 gts slt

Bericht door James Jeuris »

ok, heb pm terug gestuurd.

ik heb een 800-900 km. heb m'n fiets van in juli.

je hoort nog van me!



grtz!
Sonny
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 sep 2009 20:57
Rijdt met: Rider

Bericht door Sonny »

Hallo
Ik ben ook van Mol.
Zijn er mtb-clubs in Mol? Of welke kunnen jullie me aanraden.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een beginnende rijder ben.
Plaats reactie