MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
funbiker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:15
Rijdt met: giant

Bericht door funbiker »

ben van wezel,mtb al enige tijd,kheb me al enkele keren wille aansluite bij een club hier in de buurt,emails blijve onbeantwoord
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

funbiker schreef:ben van wezel,mtb al enige tijd,kheb me al enkele keren wille aansluite bij een club hier in de buurt,emails blijve onbeantwoord
Ik ben niet bij een club omdat ik nie echt een goei club ken in mol en omstreken.
Is er mss interesse om één op te richten?
funbiker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:15
Rijdt met: giant

Bericht door funbiker »

daar zegt ge al zoiets,we kunne altyd de koppen is bij elkaar steke,wie geinteresseerd is kan altyd contact opneme.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Tja, ik ben ook al aan het overwegen geweest om bij een club te gaan...
Mss is een nieuwe club idd geen slecht idee.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

IntoXic schreef:
funbiker schreef:ben van wezel,mtb al enige tijd,kheb me al enkele keren wille aansluite bij een club hier in de buurt,emails blijve onbeantwoord
Ik ben niet bij een club omdat ik nie echt een goei club ken in mol en omstreken.
Is er mss interesse om één op te richten?
Daar komen ze nu mee af! :lol:
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Woon in Balen.Een club oprichten,allemaal goed en wel maar wat verwacht ge dan.Op zondag een TT en dat was het dan of ook een beetje trainen door de week.Ben zelf door de week overdag veel vrij maar die verdomde weekends(werk) . Zaterdag 30 oktober vrij,dus met de bike naar Leopoldsburg interesse laat maar iets horen.
funbiker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:15
Rijdt met: giant

Bericht door funbiker »

wie interesse heeft een club mee op te richten in de regio balen-mol,mag een belleke doen naar 014.44.07.40. vragen naar de luc
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

@Funbiker... heeft luc ook mail ofzo?


Ja, ik ben wel geen voorstander om nog een nieuwe MTB club te maken als er al goei zijn in mol e, maar ik weet er in ieder geval geen (tenzij dan de wielertoeristen clubs).
Dus ben ik volledig pro :)
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Bericht door Xploded »

Hoi,

Ik ben van Laakdal (Eindhout), das niet echt super ver van Mol he.
Dat van die club interesseert me ook, maar er komt veel werk bij de te zien hoor. Onderschat het niet.
Maar ik wil eventueel wel helpen.
funbiker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:15
Rijdt met: giant

Bericht door funbiker »

op 1.2.3.is dat niet gebeurt,je moet het wel grondig aanpakken om een serieuze club op te richten.daarom is alle hulp en kennis welkom.Hoe een eventuele club er zal uitzien en welke de doelstellingen zijn,zal moeten blijken na een eventuele bijeenkomst van geinteresseerden.
Plaats reactie